Toon posts:

[Word] formtext en nieuwe pagina

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Excuus voor de wellicht verkeerde topictitel...

Wat ik heb is een word(2003) document met een aantal formtexten. Omdat je formtexten niet kan selecteren en op een willekeurige plek kan zetten dien je een frame of tekstvak toe te voegen, en dat frame of tekstvak te positioneren daar waar jij dat wil...

Wat ik wil is bv een formtext op pagina 1 bv 10cm van de bovenkant en 3cm van links. Dit is geen probleem, tekstvak positioneren en daarbinnen de formtext plaatsen.

Echter ontstaat een probleem als je veel tekst gaat toevoegen. Het is de bedoeling dat op de plek van de formtext een heel verhaal kan worden getypt, zelfs zo lang dat het de pagina overschrijdt. De tekst zou dan op pagina 2 moeten doorgaan bij de standaard paginainstellingen (dus redelijk bovenaan, niet die 10cm van pagina 1) en 3 cm van links.
Wanneer ik zelf de enter toets ingedrukt hou en heel veel tekst plaats en onderaan pagina 1 kom, schuift het tekstvak naar boven (vreemde actie) en gaat de tekst niet door op pagina 2.

zie voorbeeld (het tekstvak begon in eerste instantie net onder SUBJECT)

Is dit uberhaupt mogelijk en zoja, wie kan me de goede richting in sturen?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2007 22:56 ]

Verwijderd

een beveiligd tekstveld (werkbalk formulieren) kan meer dan 1 pagina beslaan. bij een tekstvak is dit echter niet mogelijk, tenzij op voorhand een volgende pagina voorzien wordt met een gelinkt tekstvak.

Verwijderd

Topicstarter
Dat dit tekstveld meerdere pagina's kan beslaan, weet ik. Ik kan echter dat tekstveld niet vrij positioneren op de pagina, en dat is wat ik wil...