IE onder Redhat

Pagina: 1
Acties:

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Topicstarter
Iemand die weet of IE ook onder RedHat draait. Ik heb zojuist na veel geklooi RedHat aan de praat gekregen en natscape is toch niet de browser die ik zoek .

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

• mavink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-05 09:16
Ja hoor. Je hebt er alleen wat extra software voor nodig met de naam vmware ;)

Probeer het anders eens met opera, konqueror, lynx, of een willekeurige andere browser.

• doemaarwat

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Topicstarter
Nog wat links naar sites in voorraad ... het is al laat en ben een beetje lui om te zoeken ...sorry

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

• hetnet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-12-2021
Hahahahaha IE onder Linux dies :)LOL

• doemaarwat

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Topicstarter
VmWare lijkt me wel een cool proggie ....maar is een beetje duur. Is de demo trouwens een beetje goed, weet je dat ?

• doemaarwat

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Topicstarter
Op maandag 12 februari 2001 00:39 schreef hetnet het volgende:
Tsja ... ben gewoon benieuwd hoe de wisseling van alle software een beetj is.... maar IE ...tjsa lijkt me ook niet echt wat je zegt (*blushing*) domme vraag ... beetje laat.
Maar weten jullei een beetje software trouwens voor Linux die ik ook onder ^%dows had ? ICQ ...Eudora ...etc ?

• mavink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-05 09:16
Probeer licq eens zou ik zeggen. Heb je trouwens kde2 al geinstalleerd? Daar zit dus konqueror bij. Dat is een prima browser wat mij betreft, klein en snel.

• thunderbird2k
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 05:55
Niet lachen maar Internet Explorer werkt wel onder linux! Ik heb het werkend met wine!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-08 23:56

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

ZO, ben je eindelijk van windows af ;), ga je een windows emulator draaien....

Maar idd .. netscape is redelijk buggy (hier thuis ben ik de werkbalken kwijt, en ik krijg ze met geen mogenlijkheid meer terug, nu aldoor pagina's openen met alt-o.. Op school ook netscape onder linux, en die wil nog wel eens vastlopen (kill ruleert))

Probeer eens Opera..

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Ik zal zo, als ik een goor ontbijt naar binnen heb geperst, eens proberen of ik IE onder Wine aan de praat kan krijgen.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Op maandag 12 februari 2001 00:39 schreef hetnet het volgende:
IE3 draait zonder problemen met behulp van Wine

IE4 zou ook al goed kunnen draaien, en IE5 misschien ook wel maar je zit met al die activeX dingen en dll dependencies...

• thunderbird2k
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 05:55
Ik zeg niet dat ik zelf internet explorer onder linux gebruik, maar het werkt wel. Ik gebruikte de versie van win98se, met een paar native dlls en een geimporteerd register. Voor de grap probeerde ik het eens.

Ik gebruik wine alleen voor spelletjes. Die doen het behoorlijk goed. Alice en halflife werken bijvoorbeeld zeer goed. Van quake3 en ut gebruik ik gewoon de linux versie.

• Valium
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 01:55

Valium

- rustig maar -

IE werkt onder wine met de opties:
-dll shell,shell32,commctrl,comctl32=n

Alleen geen Java en de knoppenbalk is een beetje buggy.

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 10:34

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Op maandag 12 februari 2001 09:15 schreef Janoz het volgende:
ZO, ben je eindelijk van windows af ;), ga je een windows emulator draaien....
Wine Is Not an Emulator
WINE is een alternatieve implementatie van de win32 API.

:P

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Pagina: 1