Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
Probeer het anders eens met opera, konqueror, lynx, of een willekeurige andere browser.
Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
Tsja ... ben gewoon benieuwd hoe de wisseling van alle software een beetj is.... maar IE ...tjsa lijkt me ook niet echt wat je zegt (*blushing*) domme vraag ... beetje laat.Op maandag 12 februari 2001 00:39 schreef hetnet het volgende:
Hahahahaha IE onder Linux dies :)LOL
Maar weten jullei een beetje software trouwens voor Linux die ik ook onder ^%dows had ? ICQ ...Eudora ...etc ?
Maar idd .. netscape is redelijk buggy (hier thuis ben ik de werkbalken kwijt, en ik krijg ze met geen mogenlijkheid meer terug, nu aldoor pagina's openen met alt-o.. Op school ook netscape onder linux, en die wil nog wel eens vastlopen (kill ruleert))
Probeer eens Opera..
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Verwijderd
IE3 draait zonder problemen met behulp van WineOp maandag 12 februari 2001 00:39 schreef hetnet het volgende:
Hahahahaha IE onder Linux dies :)LOL
IE4 zou ook al goed kunnen draaien, en IE5 misschien ook wel maar je zit met al die activeX dingen en dll dependencies...
Ik gebruik wine alleen voor spelletjes. Die doen het behoorlijk goed. Alice en halflife werken bijvoorbeeld zeer goed. Van quake3 en ut gebruik ik gewoon de linux versie.
-dll shell,shell32,commctrl,comctl32=n
Alleen geen Java en de knoppenbalk is een beetje buggy.
Wine Is Not an EmulatorOp maandag 12 februari 2001 09:15 schreef Janoz het volgende:
ZO, ben je eindelijk van windows af, ga je een windows emulator draaien....
WINE is een alternatieve implementatie van de win32 API.
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.