Vage foutmelding na 2 minuten internet

Pagina: 1
Acties:

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-03 10:28
Hallo,

Sinds vanavond 20:00 uur ervaar ik onstabiel internet. (Tenminste, ik ben om 20:00 uur pas thuisgekomen, het kan ook voor die tijd al zo geweest zijn, vanmorgen was er in elk geval nog niets aan de hand).

De internetverbinding werkt voor een paar minuten en dan houdt het ineens op.
De volgende foutmelding wordt gegeven:

Afbeeldingslocatie: http://magical.tweakdsl.nl/GoT/component.jpg

Als ik in “Mijn netwerkomgeving” de “Lokale Internetverbinding” repareer (verversen dus) heb ik heel kort weer een internetverbinding. Echter binnen een minuut valt de internetverbinding weer weg.

Ik heb de volgende zaken gecheckt:

- Status netwerkkaart : ok
- Intern netwerk : werkt (DHCP online)(Ip Config geeft keurig Intern IP nummer en Gateway op).
- Windows herstart gedaan
- Harde reset uitgevoerd op modem en router (zitten beide op dezelfde stekkerdoos)

Ik heb een Asus Adsl modem, het LINE lampje brandt niet,of heel sporadisch knippert het even.
De telefoon werkt overigens wel goed.

Ik draai Windows XP Prof. Engelse versie (SP2 geïnstalleerd)
- Antivirus is Kaspersky Internet Security 7.0

Ik heb met de TweakDSL helpdesk gebelt en de mevrouw die ik aan de telefoon had kon me niets zinnigs vertellen. Ze zou het probleem opschrijven en dan zou ik worden teruggebelt.

Weet iemand wat bovenstaande melding precies is? Op GoT valt er weinig over te vinden en Google is ook niet echt duidelijk. Sommige pagina's die ik via Google vind geven aan dat er een Java probleem en iets met AJax en/of thuiswebservers. Geen van deze is hier aan de orde.

Mijn YouTube Channel