Koop geen icemat, beetje vuil, en je muis kretst er helemaal over
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Verwijderd
Kijk eens rond, en probeer bijv bij een winkel eens wat matten uit
Werk al zo'n 4 of 5 (?) jaar met een icemat nu, erg tevreden over hoor!Snake schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 22:13:
Heb gewerkt op een Steelpad, heerlijk gewoon, en dat gaat ettelijke jaren mee!
Koop geen icemat, beetje vuil, en je muis kretst er helemaal over
Dat koud gevoel is enkel de eerste weken. Ik speel wel weinig spelletjes. Gebruik ze in combinatie met een Logitech MX1000 met andere muisvoetjes onder. Icemat wel af en toe spoelen/kuisen, anders als er vuil oplicht kan de muis wel eens krassen..
Ik heb zelf de Steelpad 4D en die vind ik echt heerlijk. Let er wel op dat de onderkant van de muis ook erg belangrijk is. Teflon tape of skates horen bij een goede muismat in mijn mening.
ikzelf ben ook nog opzoek naar een nieuwe muismat.. nu een grote Corepad victory, maar die begint te slijten..
ik haak ff in bij de TS.. ik ben wel een zeer active gamer, en gebruik dus de G7..
Werkt perfect icm mijn optical muis.
Het moet wel super glad zijnMcKaamos schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 22:30:
Ik heb gewoon een rubber geval met een stof laag er op en een Twisted Sister opdruk.
Werkt perfect icm mijn optical muis.
Of er moet een patroon onder de gladde laag zitten, dan wil het nog wel eens werken.
[ Voor 8% gewijzigd door McKaamos op 01-10-2007 22:44 ]
Als je een beetje fanatieke gamer bent voldoet een bureau gewoon niet of je moet een echt goed bureau hebben.maarud schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 22:56:
bestaan er nog muismatten dan?
gebruik gewoon mijn bureau hier....
Maar goed zoals ik hierboven al vertelde iedereen vind iets anders fijn. Er zijn nu al heel veel opties gegeven. Welke mat de TS het beste vind kan ie toch het beste zelf uitvinden.
Life is not about specs, it is about joy!
Ik heb op deze en op mn oude Corepad Eyepad XL allebei geprobeerd met skates, tape etc. maar toch vind ik de skatez die stock op de MX518 zitten het best
Joejoe!
Verwijderd
(hier)
Wat ik dus zei was dat ik geen stoffen mat wilde hij moet wel hard zijn zodat hij ook redelijk makkelijk schoon te houden isZygivt schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 08:54:
de steelseries is niet bij voorbaat koud. Ikzelf maak gebruik van een steelpad QcK en die mat is van stof, dus niet koud of wat dan ook.
(hier)
Edit:
Maar niemand hier heeft specifieke ervaring gehad met Madmouse muismatten?
[ Voor 8% gewijzigd door QinX op 02-10-2007 14:56 ]
Nou dat komt doordat hier iedereen behalve ik rookt en er ook nog iemand is die het leuk vindt d'r as overal tussen te gooien, dus uiteindelijk bouw je een laagje op en die moet ik eraf kunnen halen.IceStorm schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 15:01:
Nog niet genoemd dus vandaar, ik doe al jaren met een Everglide Gigantica Optical Smoke. Gewoon hard plastic eigenlijk maar bevalt prima. Prima schoon te houden (alleen, hoe krijg je een muismat in hemelsnaam vies?)
Edit:
Kan niemand mij zijn ervaring vertellen met Madmouse? want het fijne is dat ze een winkel hier in de buurt hebben dus ik kan zo langs.
Ik heb hem zelf wel getest, maar ik wil weten of hij 2 maanden later nog hetzelfde zal presteren.
[ Voor 18% gewijzigd door QinX op 02-10-2007 21:45 ]
Kost je nog geen 5 euro ofzo. De laatste die ik had was een no-name, maar je hebt ook betere merken als fellowes e.d. die net en goedkoop spul de deur uit doen.
Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way
Ik gebruik al vanaf het prille begin (zo'n 15 jaar) gewoon gratis "dankjewelletjes". Nooit reden gehad tot klagen. Ik verbaas me dan ook af en toe een beetje over discussies over een product dat in mijn beleving nou niet direct de hoogste prioriteit heeft.
Ik moet er eerlijkheidshalve wel bij zeggen dat ik nooit iets doe op het gebied van gamen, maar dan nog, producten die de revue passeren zijn soms vrij kostbaar. En dat leidt mij tot de vraag of het zoveel geld wel waard is. Voor mij in ieder geval niet.
Fijnste muismat die ik ooit gehad heb. Blijft goed liggen, muis gaat er niet super zwaar overheen, is goed schoon te wassen.
Heb het ding al zo'n 5 jaar, ooit gekocht voor iets van 10 euro.
als je een echte gamer bent dan wil je ook dat alles perfect is en niet alleen je 2x8800GTX WC en Q6600 met 1000Watt voeding en 5 TB aan hardeschijven.Techneut schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 11:44:
Ik ben nieuw hier. Al langere tijd lid van het forum van Hardware Info, en na een poosje grasduinen als niet lid, leek me dit forum een nuttige aanvulling.
Ik gebruik al vanaf het prille begin (zo'n 15 jaar) gewoon gratis "dankjewelletjes". Nooit reden gehad tot klagen. Ik verbaas me dan ook af en toe een beetje over discussies over een product dat in mijn beleving nou niet direct de hoogste prioriteit heeft.
Ik moet er eerlijkheidshalve wel bij zeggen dat ik nooit iets doe op het gebied van gamen, maar dan nog, producten die de revue passeren zijn soms vrij kostbaar. En dat leidt mij tot de vraag of het zoveel geld wel waard is. Voor mij in ieder geval niet.
Als je dat koopt dan is 30-40 euro voor een goede muismat niks meer