Wordt erop de site van Onkyo voor mij niet echt duidelijker op welke aansluitingen jouw receiver heeft. Met het plaatje van de achterkant werd het gelukkig wat duidelijker.
Ik ga er voor het gemak even vanuit dat je decoder/satellite ontvangers alleen RGB of composiet signaal geven voor beeld. En geluid laten we even buiten beschouwing (neem aan dat je dat al werkend hebt).
Je receiver is wat dat betreft beperkt tot de composiet. Je kan dus je decoders/ontvangers aansluiten doormiddel van composiet kabel, dat zijn die gele tulpjes. Voor elk apparaat een apart kanaal kiezen natuurlijk. Hebben je decoders/ontvangers geen composiet uitgang (zal waarschijnlijk alleen scart zijn) dan kan je met een scart verloopstukje er alsnog een composiet kabel aanhangen.
Je receiver heeft 1 composiet uitgang, hierop kan je de beamer aansluiten. Vervolgens hoef je alleen de receiver te laten switchen welk kanaal hij moet doorgeven, je hoeft geen kabels meer te wisselen.
Ik wil je wel waarschuwen dat Composiet het meest inferieure signaal soort is dat we op dit moment kennen, de kwaliteit zal dus niet al te best zijn en dat ga je zeker zien op je beamer. Als je geluk hebt hebben de ontvangers een component uitgang, maar ik geloof dat deze over het algemeen alleen zitten op HDTV decoders.
Heb zelf ooit me decoder aangesloten op mijn Sanyo Z3 via composiet (was voor het voetbal), maar het beeld was om te huilen (en ja, ik had redelijk tot goede kabels gebruikt). Later nog een via een VGA kabel geprobeerd (RGB signaal over de VGA kabel sturen) maar dat ging ook niet lekker (lag volgens mij aan de kabel).
Toch nog best een lang verhaal geworden. Hoop dat je er wat aan hebt. Wel nog even 1 opmerking: dit had je zelf allemaal kunnen uitzoeken (dit is geen hogere wiskunde ofzo). Ik heb je antwoord gegeven omdat ik zelf ook lang (eigenlijk nogsteeds) een noob was(ben) en alles vroeg, en natuurlijk omdat je een Sanyo beamer hebt