heey,
Ik heb lang een mini tower gehad, end ie zoveel mogelijk uitgebreid, maar die zit nu vol.
En mijn broertje heeft een big tower, en doet er niks mee.
Dus waarom ruilen we niet... maar ik heb voor de rest betere spullen erin... dus dat zouden we overzetten...
DDR RAM, VIDkaart, en de DVD RAM's hebben we overgzet... alles ging goed,, en de big tower doet het nu.
het probleem is de mini tower: ik krijg bij het opstarten het scherm:
-veilige modus
bla... bla...
-windows normaal starten
Dus ik start windows normaal... herstart hij zich.
Doe dit nog eens, en nog eens, en hij blijft zich herstarten.
Ik naar de BIOS en daar ' restart on system failur' uitgeschakeld, en toen ik hem toen opstarte kreeg ik het beruchte BSOD.
Ik windows op nieuw installeren, maar hij vind de DVD ram niet? of de HDD werkt niet?
Maar ik kom iig op het zelfde scherm uit waarbij de keuze is of je windows normaal wil starten etc...
Weten jullie waar dit aan kan liggen? het werkt geheugen is ook hetzelfde, alleene een 512mb minder,, en er zit nu een ati radeon 9250, ipv een x1650 pro. beide AGP.
De processoren heb ik niet gwisseld, aangezien dit Intel en AMD is.
Hebben jullie dit ook al eens gehad? of weten julie hoe je dit moet oplossen??
BvD,
Jules
Ik heb lang een mini tower gehad, end ie zoveel mogelijk uitgebreid, maar die zit nu vol.
En mijn broertje heeft een big tower, en doet er niks mee.
Dus waarom ruilen we niet... maar ik heb voor de rest betere spullen erin... dus dat zouden we overzetten...
DDR RAM, VIDkaart, en de DVD RAM's hebben we overgzet... alles ging goed,, en de big tower doet het nu.
het probleem is de mini tower: ik krijg bij het opstarten het scherm:
-veilige modus
bla... bla...
-windows normaal starten
Dus ik start windows normaal... herstart hij zich.
Doe dit nog eens, en nog eens, en hij blijft zich herstarten.
Ik naar de BIOS en daar ' restart on system failur' uitgeschakeld, en toen ik hem toen opstarte kreeg ik het beruchte BSOD.
Ik windows op nieuw installeren, maar hij vind de DVD ram niet? of de HDD werkt niet?
Maar ik kom iig op het zelfde scherm uit waarbij de keuze is of je windows normaal wil starten etc...
Weten jullie waar dit aan kan liggen? het werkt geheugen is ook hetzelfde, alleene een 512mb minder,, en er zit nu een ati radeon 9250, ipv een x1650 pro. beide AGP.
De processoren heb ik niet gwisseld, aangezien dit Intel en AMD is.
Hebben jullie dit ook al eens gehad? of weten julie hoe je dit moet oplossen??
BvD,
Jules