Er zijn meerdere topics hier op het forum te vinden waar het gaat over poort 25 bij Casema.
Zoekresultaten
De laatste tijd ben ik bezig om een mailservertje op te zetten. Het is nog niet gelukt en naar aanleiding van de topics hier over gesloten poort 25 ben ik op zoek gegaan naar een andere oplossing.
Op de website van de mailserver kwam ik tegen dat je poort 25 kan testen door gebruik te maken van Telnet.
Ik heb dus het volgende gedaan (windows XP).
Start >> Uitvoeren >> Cmd >> telnet mail.mijndomein.nl 25
Hierna kwam ik dus op een venster uit met als titel telnet, dit betekent dus dat verbinding gelukt is.(ik heb het ook nog met andere domein geprobeerd. )
Betekent dit nu dat Casema poort 25 niet geblokkeerd heeft?
Zijn er meerdere personen die recent hier wat over weten?
Mvg Rutje1
Zoekresultaten
De laatste tijd ben ik bezig om een mailservertje op te zetten. Het is nog niet gelukt en naar aanleiding van de topics hier over gesloten poort 25 ben ik op zoek gegaan naar een andere oplossing.
Op de website van de mailserver kwam ik tegen dat je poort 25 kan testen door gebruik te maken van Telnet.
Ik heb dus het volgende gedaan (windows XP).
Start >> Uitvoeren >> Cmd >> telnet mail.mijndomein.nl 25
Hierna kwam ik dus op een venster uit met als titel telnet, dit betekent dus dat verbinding gelukt is.(ik heb het ook nog met andere domein geprobeerd. )
Betekent dit nu dat Casema poort 25 niet geblokkeerd heeft?
Zijn er meerdere personen die recent hier wat over weten?
Mvg Rutje1