Toon posts:

Helaas

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
dat is wel jammer... dat van die MTU wist ik trouwens al want ik heb echt elke helpdesk gebeld die hiermee verbonden was en bij speedtouch vertelden ze me dat het dus via het CLI moest, bij KPN vertelden ze me dat ze mij geen wachtwoord daarvoor wilden verlenen en dat het enige wat ik eigenlijk kon doen was een klacht indienen. dat heb ik toen gedaan en daar werd ik gisteren voor teruggebeld alleen maar om te horen dat die klacht eigenlijk ook niks uithaalde want die vent zei alleen maar: sorry we kunnen je niet helpen en toen was het gesprek afgelopen. totaal nutteloos dus. Daarom kwam ik dus hier omdat iemand van planet internet deze site aanraadde om zulke problemen op te lossen. En daarom vroeg ik hier dus over MTU omdat ik stiekem hoopte dat er misschien een andere manier zou zijn die jullie hier wisten. Toen dat dus ook hopeloos was ben ik maar gaan kijken naar mijn NAT want die staat dus blijkbaar niet open en dat probeerde ik dus al een paar dagen te fixen(zonder succes) en nu blijkt dus dat KPN dat ook onmogelijk heeft gemaakt:(:(. Die experia box bestaat echt alleen maar uit problemen. Ik ga dus denk ik maar even mn router inderdaad resetten en dan nog even kijken of ik via delen & toepassingen toch mijn NAT open kan krijgen en als dat niet lukt dan maar even weer de helpdesks proberen. Daarna zit er niks meer op lijkt mij... in ieder geval hartstikke bedankt voor het snelle reageren en alle hulp hiermee :) jammer dat KPN ook niet zo'n goeie helpservice heeft als deze site :P

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
verkeerd knopje? ;)

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

• Superseb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-12 21:25

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi