Nou ja, mijn eerste testcase dan. Afgelopen zaterdag in Parijs geweest, excursie. In een dag veel gezien, en ook best veel foto's gemaakt voor mijn doen (zo'n 150). Heb slechts een digicam (Samsung S-730) maar vind het toch nog aardige foto's geworden.
Sacré Coeur, vond het een aardige foto, zit wel wat volledig wit links

Random straat, misschien niet heel erg spannend en ook qua kleuren niet echt apart

Vanuit het Louvre, geinige compositie en de kleuren vallen ook niet tegen

Vind de lijnen leuk lopen

Vond ik ook aardig met die lantaarnpaal er zo voor, vind het alleen er een beetje dof uit zien onder die paarden op de stenen

Geinig, lijkt alleen niet helemaal scherp

Misschien een beetje een standaardshot, ook erg wit links

Geprobeerd een niet al te standaard foto te maken van Eiffeltoren, bovenin alleen wat minder scherp

Close-up van de toren, leuke kleurtjes

Voor mij de leukste foto, veel kleuren, gewoon goed gelukt

Vanaf de Arc de Triomph, veel moeite gedaan met de (brakke) handmatige modus van m'n cam (8s sluitertijd, laagste diafragma en ISO 80) staat volgens mij recht maar lijkt niet zo

Qua bewerking weet ik weinig van PS af, heb ermee gecropped, gedraaid en gerised, ook wel wat geprobeerd qua histogram, levels en curves, maar daar ben ik niet echt goed in, dus de meeste foto's zijn wat dat betreft gelaten voor wat ze waren.
Kom maar op
Sacré Coeur, vond het een aardige foto, zit wel wat volledig wit links

Random straat, misschien niet heel erg spannend en ook qua kleuren niet echt apart

Vanuit het Louvre, geinige compositie en de kleuren vallen ook niet tegen

Vind de lijnen leuk lopen

Vond ik ook aardig met die lantaarnpaal er zo voor, vind het alleen er een beetje dof uit zien onder die paarden op de stenen

Geinig, lijkt alleen niet helemaal scherp

Misschien een beetje een standaardshot, ook erg wit links

Geprobeerd een niet al te standaard foto te maken van Eiffeltoren, bovenin alleen wat minder scherp

Close-up van de toren, leuke kleurtjes

Voor mij de leukste foto, veel kleuren, gewoon goed gelukt

Vanaf de Arc de Triomph, veel moeite gedaan met de (brakke) handmatige modus van m'n cam (8s sluitertijd, laagste diafragma en ISO 80) staat volgens mij recht maar lijkt niet zo

Qua bewerking weet ik weinig van PS af, heb ermee gecropped, gedraaid en gerised, ook wel wat geprobeerd qua histogram, levels en curves, maar daar ben ik niet echt goed in, dus de meeste foto's zijn wat dat betreft gelaten voor wat ze waren.
Kom maar op