Toon posts:

Fotokonijnberg [Bestelling]

Pagina: 1
Acties:
  • 304 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb afgelopen weekend een bestelling geplaatst bij Fotokonijnenberg. Ik heb nog even gewacht met het overmaken van het verschuldigde bedrag. Ik ging er dus vanuit dat men nog even zou wachten met het verzenden(binnen een maand moet het geld binnen zijn nl.) Ik heb echter tóch een mailtje gekregen dat mijn bestelling verzonden is, met een track&trace gegevens :| . Is mijn bestelling nu echt verzonden? Dit zou toch vreemd zijn aangezien het bij mijn weten niet is toegestaan om een bedrag van rond de 550 euro aan de deur af te rekenen..?

Ik heb nog niet echt ervaring met internetorders en daarom deze onwetendheid :X

Hopelijk staat dit in de goede sectie...

• Beugelfles
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:49

Beugelfles

I love rusty spoons

Ik denk dat je er gewoon een acceptgiro bij krijgt, kan je dus gewoon achteraf betalen. Maar ik weet verder niet op welke basis je hebt besteld. Als het goed is heb je wel ergens een bevestigingsmailtje oid waar het in staat.

[ Voor 44% gewijzigd door Beugelfles op 01-10-2007 19:41 ]

Specs "It don't mean a thing if it ain't got that swing!"...

• ThomasW
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-01 19:06
Bij konijnenberg verzenden ze het, en vertrouwen ze erop dat je t geld over maakt...

• base_
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:16
welke betaalmethode had je gekozen dan?

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07-2025
Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 19:38:
Dit zou toch vreemd zijn aangezien het bij mijn weten niet is toegestaan om een bedrag van rond de 550 euro aan de deur af te rekenen..?
hoezo niet?

de TNT hanteert bijv. een maximaal remboursbedrag van 1.00 euro. waar Konijnenberg gebruik van maakt weet ik niet en welk maximale remboursbedrag die expediteur gebruikt weet ik ook niet, maar tot 1.000 euro is dus iig geen probleem...

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-01 07:13

Just_I

What did you just say?

Check even of je de bestelling onder rembours hebt besteld (betalen bij ontvangst aan de postbode). Mocht dit zo zijn. zorg dan dat je morgen gepast het geld klaar hebt liggen voor als de postbode komt, deze heeft namelijk weinig wisselgeld bij zich.

Overigens, dit soort zaken kan je toch het beste regelen met de winkel zelf. Ik zou dan ook morgen even met de winkel bellen hoe het dan precies zit.

En ja, ook dat soort bedragen kunnen onder rembours betaald worden.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Verwijderd

Bel of mail morgen even?

Verwijderd

Topicstarter
Als eerste "Verzonden betaald"
Dank voor uw vertrouwen in Foto Konijnenberg BV!

Uw bestelling is compleet en is vandaag verzonden.

Uw bestelling wordt waarschijnlijk de volgende werkdag tussen 09.00-17.00 uur bezorgd door de TPG Post / UPS.

Indien u niet thuis bent, laat de bezorger van de TPG Post een berichtje achter, waarmee u uw bestelling binnen 3 weken bij het postkantoor moet afhalen.

Mocht u nog vragen hebben dan zien wij deze het liefst middels Reply op deze email binnenkomen, gelieve niet per telefoon. Op deze manier kunnen wij u namelijk beter en completer van de juiste informatie voorzien!
Vervolgens:
Dank voor uw vertrouwen in Foto Konijnenberg BV!

Uw bestelling wordt pas verstuurd nadat wij uw betaling hebben ontvangen. Ook kunnen wij pas overgaan tot verzending indien gedane bestelling op voorraad is.
En vervolgens:
Hierbij ontvangt u van ons de barcode waarmee uw bestelling vandaag is verstuurd.
Misschien hebben ze een foutje gemaakt met het veranderen van mijn orderstatus?

**

Ik zou het geld zelf even overmaken. Ik zal ze dan inderdaad morgen even opbellen. Jammer dat ik niet vanmiddag even m'n mail had gecheckt ...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2007 19:49 ]

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Is mijn bestelling nu echt verzonden?
Wij kunnen dat helaas niet in onze kristallen bollen zien: de mensen bij Foto Konijnenberg kunnen dat echter wèl zien in hun systeem. Oftewel bel of mail FK even, die kunnen je verder helpen :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.