Vraagjes Tweaker gallery + suggestie GoT

Pagina: 1
Acties:

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ik had een vraagje over de Tweaker Gallery:
Bij 'Karma' staat een aantal sub-categorie. Eén daarvan is 'overig', daar heb ik momenteel 13% van maar mag ik vragen wat in die sub-categorie allemaal inhoud. De FAQ heeft het hier wel over maar niet zo uitgebreid.

Dan had ik nog een vraagje over de Tweaker Gallery:
Daar staat je huidige 'Status'. Wat zijn alle te kunnen behalen statusen (als ik vragen mag)? De volgende heb ik al gezien:
Feut, Trainee, Tweakeroid, Tweakotine-addict, Wannabee-Tweaker, Grootmeester, Godlike, Lief Adje.
Zijn dat alle mogelijke Statussen en ook in die volgorde? De FAQ zegt hier namelijk niets over. Misschien een idee het erbij te zetten?

Dan had ik nog een meer serieuze opmerking.
Er wordt bij GoT vrij veel met de afkortingen van de sub-fora gesproken. Geen probleem, echter soms weet ik niet over welke sub-fora er nu gesproken wordt. (Wat is bijvoorbeeld HK waar iedereen naar toe wilt? :P) Is het niet handig als er een lijst te maken met alle sub-fora met de afkortingen erbij en deze bij de FAQ te zetten of iets dergelijks?
Of een andere oplossing: naast de naam van de sub-fora op de Forum index pagina de afkortingen te zetten? Hierdoor kan je als je een afkorting wilt opzoeken Ctrl + F drukken en dan de desbetreffende afkorting opzoeken.

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:46
1) De volgorde van de statussen zijn hier te vinden: plan: Nieuwe user statussen en 7M pageview barrière!. Maar dat mag van mij wel iets duidelijker dan in een .Plan, eerlijk gezegd. Misschien met een (i) achter 'status' in de Gallery met een linkje naar de tweakers.net FAQ, bijvoorbeeld :).

2) HK is uiteraard de huiskamer en als je de afko's niet weet ben je een nepnerd >:). Gekheid, eigenlijk heb ik daar niets meer aan toe te voegen, al lijkt me de afkorting in de forumlijst plaatsen een beetje te prominent, waarbij ik dus zelf de voorkeur aan de FAQ zou geven.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

Je eerste vraag heeft betrekking op de frontpage en daarom verplaats ik je topic naar FA. Wat je tweede opmerking betreft, kijk eens naar Schop een Modje richtlijnen Daar worden de afkortingen van de subfora genoemd en er staat ook eea over de Huiskamer. Zie bijvoorbeeld ook Zogenaamde Huiskamer :)

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
plan: Nieuwe karmaberekening in gebruik genomen is wel interessant.

Ik kan in ieder geval zeggen dat moderaties in de 'overige' groep komen, maar verder denk ik ook dingen als:
  • BenchDB-entries
  • Pageviews in je gallery
  • Tweakotine gemiddelde over x tijd
  • V&A waarderingen gekregen/gegeven
  • Activiteit gemeten over langere tijd, ipv enkel een week die piekt
  • Kleine dingetjes als topicreports, bugtracker?
Maargoed, de precieze details willen ze niet kwijt, om karmahoeren een beetje te blokken enzo. Ga er gewoon vanuit dat je je overal zo goed mogelijk moet gedragen, en je karma gaat vanzelf wel omhoog, mocht je daarmee zitten :+

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Deze link (van The_Zeroorez) beantwoordt heel duidelijk mijn eerste twee vraagjes. Misschien idee om deze link toe te voegen aan de FAQ op de Frontpage? Dit maakt het wel heel wat duidelijker.

En hier staat erg duidelijk het antwoord op mijn suggestie. :P Alleen staat hij niet een beetje vreemde plek? Ik bedoel zou hij niet (ook) op een wat algemenere plek kunnen staan => de Faq van het forum bijboorbeeld. Ik weet in ieder geval alle afkortingen te vinden. ;)

Beetje off-topic
@ SmartDoDo was dit een beetje bedoelt om Maasje te plagen... ? Wat heb ik gelachen zeg.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22-02 11:14

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Karma in de categorie overig is onder andere afkomstig van moderaties, Pricewatch-prijzen, Pricewatch-meldpunt entries, V&A-advertenties, benchmarks, de omvang van je gallerypagina en sysspecs, newssubmits en shopreviews. Het merendeel van de punten is meestal afkomstig van moderatie.

De statussen uit de eerder genoemde .plan zijn er nog steeds, alleen is de minimum hoeveelheid karma aangepast. Het is de bedoeling dat de statussen nog een keer herzien worden om meer positieve statussen te creeëren en te snoeien in de overkill aan negatieve statussen.

Verwijderd

Ik vind het wel jammer dat de verschoppelingen worden aangeduid met Simpele Boer. (Agricole Simplex) Ik heb een boerderij en kan dus worden aangemerkt als simpele boer. Ik heb al die jaren gedacht dat ik beter had gepresteerd dan mijn dwarfgeiten, maar helaas. :'( Misschien verlicht mijn tweakotine-addict-status nog ietwat de pijn. ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 12:47:
Ik vind het wel jammer dat de verschoppelingen worden aangeduid met Simpele Boer. (Agricole Simplex) Ik heb een boerderij en kan dus worden aangemerkt als simpele boer.
nee hoor er staat Agrocala Simplex : Simpele Boer, waarmee helemaal niet wordt gezegd dat iedere boer een simpele ziel is
Pagina: 1