Toon posts:

Soms zomaar uitgelogd op websites? *

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb al een tijdje dat ik bij een online database van een vriend offline vlieg als ik iets wil posten.
Ik log mij dus in en wil iets toevoegen aan de database, maar vlieg dan terug naar de inlogpagina.

Ik gebruik die database echter niet zo veel, maar onlangs heb ik hetzelfde als ik iets wil posten op www.westoek.be. (ook een sql database denk ik) Hier gebeurt het echter maar af en toe.

Heeft iemand enig idee hoe dit zou komen? Ik heb mozilla 2.0, voor de rest niets speciaals....

Ik heb al geprobeerd mn cookies te verwijderen en het account van iemand anders te gebruiken, maar ik blijf hetzelfde probleem hebben.

(ik heb geen toegang tot de sourcecode van de database)

Alvast bedankt _/-\o_

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heb je geprobeerd om via de Profilemanager van Mozilla Firefox een nieuw profiel aan te maken; zodat je alle problemen met lokale instellingen uit kan sluiten? Heb je wellicht ingesteld dat cookies alleen mogen worden gezet door het domein waarop je je momenteel bevindt? Daarnaast pas ik je topictitel nog even aan; zou je daar in het vervolg zelf op kunnen letten? Het is toch niet zo moeilijk om zelf even je best daarop te doen?

Brower probleem? > Soms zomaar uitgelogd op websites? *

[ Voor 29% gewijzigd door Spider.007 op 01-10-2007 19:19 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Excuseer, ik kon op geen deftige titel komen.

Waar staat deze profile manager? Ik vind het niet. Of moet ik dit apart downloaden?

Mijn cookies staan gewoon ingesteld dat hij ze aanneemt van elke site, ik zie niet waar ik deze preciezer kan instellen.

Edit: nog een opmerking: ik heb net hetzelfde met internet explorer.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2007 22:18 ]