Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[mysql?] ik vlieg offline

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb al een tijdje dat ik bij een online database van een vriend offline vlieg als ik iets wil posten.
Ik druk op "toevoegen" en dan vlieg ik weer naar de pagina waar ik mij moet inloggen.

Ik gebruik die database echter niet zo veel, maar onlangs heb ik hetzelfde als ik iets wil posten op www.westoek.be. (ook een sql database denk ik) Hier gebeurt het echter maar af en toe.

Heeft iemand enig idee hoe dit zou komen? Ik heb mozilla 2.0, voor de rest niets speciaals....

Alvast bedankt _/-\o_

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Je bedoelt dat je met je webbrowser naar een webapplicatie gaat die je mysql database kan wijzigen, zoals phpmyadmin? En dan bedoel je dat je uitlogt nadat je een actie hebt volbracht (edit aan de database)? Dat je database offline gaat wanneer je met phpmyadmin iets wijzigt lijkt me namelijk vrij onwaarschijnlijk.

Ik gok dus dat het met je access van phpmyadmin te maken heeft, dus leeg je cache, check of je cookies accepteert en bekijk de config van phpmyadmin eens ;)

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Lijkt me eerder een issue met je coockies. Maak eens een nieuw profiel aan.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:36
Daar is niets over te zeggen, zal wel aan de sourcecode van 't script liggen..

|>

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan spijtig genoeg niet aan de sourcecode dus die optie valt (misschien voorlopig) uit.

Het ligt ook niet aan het profiel denk ik, aangezien ik het nu heb bij 2 databasen en ik het ook al eens geprobeerd heb bij een ander profiel.

Cookies verwijderen e.d. helpt ook niet.

@mithras: dat is wat ik bedoelde ja :)

Nog een detail: iemand anders heeft precies hetzelfde met mijn account, maar nog iemand anders heeft er nog nooit problemen met gehad.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dit heeft inderdaad met geen mogelijkheid iets met MySQL te maken, eerder met een foute instelling in de applicatie, een defect script of verkeerde cookie/sessie-instellingen in je browser. Probeer het probleem te lokaliseren door te kijken of het ook optreedt met een applicatie waarvan je zeker weer dat die moet werken. Komt het daar niet voor, dan ligt het in elk geval niet aan je browserinstellingen.

Mocht je er met die tip niet uit komen, dan kun je een nieuw topic openen in Client Software Algemeen. Je vraag heeft in elk geval waarschijnlijk niet zoveel met programmeren te maken (tenzij je het probleem op wil lossen, mocht het aan de code van de applicatie liggen), dus hier is je topic niet echt op zijn plaats. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.