[Productreview] Review aanmelden voor userreview

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ik heb een review geschreven op de Frontpage en zoals in de FAQ staat kan je je review aanmelden om aangemerkt te worden als userreview. Dit kan je doen als je je review edit, echter ik kan het niet vinden waar ik dat kan doen.

Echter ik kan ook niet zo 1, 2, 3 andere userreviews vinden. Dus ik vroeg me af of de 'userreview' nu afgeschaft is?

Zo nee, waar kan ik bij de edit pagina van mijn review me aanmelden voor een userreview.

Alvast bedankt.

@ Harm, excuus. Ik had even getwijfel waar dit bij moest. Ik dacht dat Prichwatch expliciet over de Pricewatch ging. In ieder geval, bedankt voor verplaatsing. :)

@Robin. Nog bedankt voor je duidelijke reactie. :)
En i.v.m. het (redelijk onnodig) kicken van dit topic heb ik maar dit bericht ge-edit i.p.v. een reactie te geven.

[ Voor 23% gewijzigd door Regeneration op 06-10-2007 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
FA > PW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De lijn tussen 'user review' en 'product review' is weggehaald om het plaatsen van reviews te stimuleren. De reviews heten nu allemaal productreview en ongeacht de vorm en inhoud van een review, het verschijnt allemaal zonder tussenkomst van de Frontpage Admins in de Productreviews.

Aanmelden hoeft dus niet meer, je hebt het zelf in de hand hoeveel tijd je steekt in een dergelijke review. Voel je je geroepen om een uitgebreide bespreking te plaatsen dan doe je dat. Wil je alleen maar de broodnodige informatie geven dan kan je dat ook doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Dan toch even een "kick".

Want ik wilde vragen of jullie al bezig is de FAQ aan te passen. Met andere woorden: dat stukje over de 'userreview' te verwijderen ;) en eventueel iets anders voor in de plaats doen. Of in ieder geval dat jullie het bij een 'grote update van de FAQ' dat meenemen.

Dit kan namelijk nogal wat verwarrend zijn voor (toekomstige) leden die een product review (willen) schrijven en de even FAQ doorlezen. (Of ben ik de enige :P)

[ Voor 12% gewijzigd door Regeneration op 22-10-2007 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-10 07:01

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik heb de tekst van de faq (deze: reviews: Tweakers.net FAQ ) aangepast.

Op termijn willen we een ratingsysteem aan de productreviews toevoegen waarmee gebruikers de reviews kunnen beoordelen. Reviews met een hoge gemiddelde waardering zullen op een opvallende wijze gepresenteerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Femme schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 14:13:
Ik heb de tekst van de faq (deze: reviews: Tweakers.net FAQ ) aangepast.

Op termijn willen we een ratingsysteem aan de productreviews toevoegen waarmee gebruikers de reviews kunnen beoordelen. Reviews met een hoge gemiddelde waardering zullen op een opvallende wijze gepresenteerd worden.
Bedankt voor het aanpassen. :)

En dat plan lijkt me niet eens zo'n slecht idee. Ik vind het goed (steeds weer) te horen dat jullie niet stil zitten m.b.t. de site verbeteren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:52
Ha, laat ik toevallig gisteren nog die FAQ gelezen hebben.
Wou ik vandaag het één en ander nalezen, kon ik die hele link naar die info van een user-review niet meer vinden 8)7

Gelukkig bracht een search op GoT uitkomst ;)
Pagina: 1