Toon posts:

2 kleine vraagjes

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Geen lange zooi, of weetikveel wat, gewoon 2 kleine vraagjes ;)

1. Ik ga morgen een pc kopen, scheelt het heel veel als ik ipv de Intel E6750 de E6850 neem?
2. Scheelt het ook veel om ipv asus En8800GTS 320MB de 640MB versie neem? Of maakt dit echt niet veel uit...

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
Heb je zelf al naar benchmarks gezocht? Tomshardware CPU/VGA charts is een goed begin om te starten.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal de PC voornamenlijk gebruiken voor Games, dus die CPU chart zal wel niet echt handig zijn, want daar werkt de quad cores ook mee...
Maar zal het voor games echt een groot verschil zijn? Of is het ook gewoon slimmer om een Quad te nemen?

Verwijderd

het lijkt me zeker de moeite waard om de E6850 te kopen ipv de E6750.

• Rigi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-11-2018
Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 18:40:
Ik zal de PC voornamenlijk gebruiken voor Games, dus die CPU chart zal wel niet echt handig zijn, want daar werkt de quad cores ook mee...
Maar zal het voor games echt een groot verschil zijn? Of is het ook gewoon slimmer om een Quad te nemen?
Heb je uberhaupt al gekeken naar die chart? ;)
Lijkt me ook voor puur game gebruik een zinnige start :P

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-05 14:53

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 18:35:
Geen lange zooi, of weetikveel wat, gewoon 2 kleine vraagjes ;)
In dat geval heb ik één klein slotje voor je. :)

Als je zelf niet wil vermelden wat je al aan vooronderzoek gedaan hebt, dan kunnen en willen wij je ook niet helpen. :) Lees PMG Beleid maar even door als je wil weten wat er hier van een topic verwacht wordt.

Overigens doe je net alsof benchmarks niks zeggen, maar op dit moment is dat het enige wat je hebt. Al het andere is namelijk gevoelsmatig en dus subjectief. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.