Hallo,
Op dit moment ondervinden wij erg vaak exceptions in onze productieomgeving in deze vorm:
en zelfs éénmaal
In onze acceptatieomgeving en ontwikkelomgeving treden de exceptions minimaal op. De meldingen op zich (Na TCP Provider) lijken allemaal op Windows kernel meldingen.
Het zoeken op Google levert mij eigenlijk heel weinig op... Kan iemand mij:
De applicaties waar de fout in optreed zijn .net 2.0 applicaties.
Op dit moment ondervinden wij erg vaak exceptions in onze productieomgeving in deze vorm:
code:
1
2
3
| System.Data.SqlClient.SqlException A transport-level error has occurred when sending the request to the server. (provider: TCP Provider, error: 0 - An operation was attempted on something that is not a socket.) |
code:
1
2
3
| System.Data.SqlClient.SqlException A transport-level error has occurred when receiving results from the server. (provider: TCP Provider, error: 0 - The network connection was aborted by the local system.) |
code:
1
2
3
| System.Data.SqlClient.SqlException A transport-level error has occurred when receiving results from the server. (provider: TCP Provider, error: 0 - The handle is invalid.) |
en zelfs éénmaal
code:
1
2
3
| System.Data.SqlClient.SqlException A transport-level error has occurred when receiving results from the server. (provider: TCP Provider, error: 0 - A blocking operation was interrupted by a call to WSACancelBlockingCall.) |
In onze acceptatieomgeving en ontwikkelomgeving treden de exceptions minimaal op. De meldingen op zich (Na TCP Provider) lijken allemaal op Windows kernel meldingen.
Het zoeken op Google levert mij eigenlijk heel weinig op... Kan iemand mij:
- Helpen met het reproduceren van deze problemen, daar ze schijnbaar willekeurig optreden
- Uitleggen waar de fouten vandaan komen
De applicaties waar de fout in optreed zijn .net 2.0 applicaties.