Ik wil erg graag jullie mening.
Ik wil het volgens systeem graag gaan kopen, maar wil geen fouten maken in de keuze van onderdelen. Ik heb daar te lang vakken voor gevuld bij de AH
Deze topic is absoluut niet patserig bedoeld, voor degene die dat moge denken.
SYSTEEM:
- AMD athlon 1.2 GH. Snelste Athlon
- MSI K7T Pro 2a. Deze is het stabielste.
- 1x 256 MB 133 CAS2 Dane Elec.
- Hercules 32 MB geforce MX. Deze heb ik nog: geen geld voor een snellere.
- Creative Labs SBLive! Platinum 5.1. I.v.m. ev. studiowerk enz.
- 17" Iiyama vision master Pro 411
- Maxtor HD 30GB (7200rpm, 2MB) DMAX 60 plus. Schijnt een goede HD te zijn.
- Philips CDRW 400 brander 4x4x32. heb ik nog liggen, geen geld voor een nieuwe en hij doet ut nog goed.
- Boxen, joypads, printer heb ik al.
VRAGEN:
1. Wat voor een kast zal ik erbij kopen? Ik wil geen problemen met het aantal Watt enz. Wat raden jullie aan?
2. Wat voor een DVD speler? Deze dient dan uiteraard meteen als CDrom speler, ds hij mot wel snel kunnen lezen.
3. Verder nog tips? Vergeet ik nog iets??
Onthoudt dat ik niet zo'n grote tweakert ben, dus stabiliteit staat voor mij op 1. Toch wil ik wel AMD ipv Intel, dit is omdat AMD een betere prijs-kwaliteit verhouding heeft en ik natuurlijk wel snel willen gamen enz.
Alvast bedankt
Ik wil het volgens systeem graag gaan kopen, maar wil geen fouten maken in de keuze van onderdelen. Ik heb daar te lang vakken voor gevuld bij de AH
Deze topic is absoluut niet patserig bedoeld, voor degene die dat moge denken.
SYSTEEM:
- AMD athlon 1.2 GH. Snelste Athlon
- MSI K7T Pro 2a. Deze is het stabielste.
- 1x 256 MB 133 CAS2 Dane Elec.
- Hercules 32 MB geforce MX. Deze heb ik nog: geen geld voor een snellere.
- Creative Labs SBLive! Platinum 5.1. I.v.m. ev. studiowerk enz.
- 17" Iiyama vision master Pro 411
- Maxtor HD 30GB (7200rpm, 2MB) DMAX 60 plus. Schijnt een goede HD te zijn.
- Philips CDRW 400 brander 4x4x32. heb ik nog liggen, geen geld voor een nieuwe en hij doet ut nog goed.
- Boxen, joypads, printer heb ik al.
VRAGEN:
1. Wat voor een kast zal ik erbij kopen? Ik wil geen problemen met het aantal Watt enz. Wat raden jullie aan?
2. Wat voor een DVD speler? Deze dient dan uiteraard meteen als CDrom speler, ds hij mot wel snel kunnen lezen.
3. Verder nog tips? Vergeet ik nog iets??
Onthoudt dat ik niet zo'n grote tweakert ben, dus stabiliteit staat voor mij op 1. Toch wil ik wel AMD ipv Intel, dit is omdat AMD een betere prijs-kwaliteit verhouding heeft en ik natuurlijk wel snel willen gamen enz.
Alvast bedankt
" Play the violent strings of my symphony "