2e beeldscherm wil niet schermvullend

Pagina: 1
Acties:
  • 156 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb zojuist mijn Samsung LCD TV op mijn iMac aangesloten via Mini DVI-VGA.

Ik kan synchroon kiezen, ik kan uitgebreidere weergave kiezen.

Wanneer ik synchroon doe, zie ik zowel een film schermvullend op de iMac als de TV, niet handig dus.

Doe ik uitgebreidere weergave dan sleep ik het venster naar rechts, kijk op de TV, doe beeldvullend en het scherm gaat beeldvullend naar mijn iMac.

Wie-o-wie... ? Ik wil graag beeldvullend kijken naar een film op mijn TV, zonder het op mijn iMac te zien! Ik gebruik nu VLC.

KIA EV3 GT-Line LR  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Je moet even in quicktime / vlc instellen welke je beeldscherm is waarop hij in fullscreen moet gaan :)

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-02 18:56

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Je kan in de settings van VLC instellen welk display gebruikt moet worden voor fullscreen weergave.

Kortom: heb je al in de settings gekeken?

Launching containers into space

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Whieee schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 15:38:
Je kan in de settings van VLC instellen welk display gebruikt moet worden voor fullscreen weergave.

Kortom: heb je al in de settings gekeken?
Ik ga niet gelijk een topic openen als ik niet gekenen heb. Maar heb alleen bij Systeemvoorkeuren gespiekt. Dankjewel.

KIA EV3 GT-Line LR  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Verwijderd

Je kan eventueel het bedieningspaneel ook naar die tv slepen. En dan full-screen klikken, als het goed is pakt ie dat dan ook.

Verwijderd

Of je moet je imac beeldscherm uitschakelen. Op de macbooks pakt het tweede scherm (lcd tv samsung) dan pas de volledige resolutie.
Pagina: 1