Ik heb MotoGP 2007.
Installatie gaat allemaal perfect, configuratie ook, maar:
Zodra ik op launch game druk komt er te staan dat het virtuele geheugen MOET aanstaan.
Ik heb dit uitgezet omdat ik toch 4GB geheugen heb en alles lekker snel (en stabiel) via het geheugen loopt, ipv het wisselbestand.
Ik heb hier op gegoogled en daar valt niets over te vinden, waarschijnlijk ook omdat het een nieuw spel is, er (nog) geen problemen zijn en niet iedereen heeft natuurlijk dat virtual memory uitstaan.
Ik ben deze melding ook nog nooit tegengekomen verder.
(Virtual memory:
Deze computer>eigenschappen>Advanced>Settings bij performance>Change bij virtual memory, dat staat dus bij mij op 0 ipv de gebruikelijke 2046MB.)
Weet iemand een truckje of hackje om hier omheen te kunnen
edit: Het antwoord 'zet het virtueel geheugen dan gewoon weer aan' telt niet.
Installatie gaat allemaal perfect, configuratie ook, maar:
Zodra ik op launch game druk komt er te staan dat het virtuele geheugen MOET aanstaan.
Ik heb dit uitgezet omdat ik toch 4GB geheugen heb en alles lekker snel (en stabiel) via het geheugen loopt, ipv het wisselbestand.
Ik heb hier op gegoogled en daar valt niets over te vinden, waarschijnlijk ook omdat het een nieuw spel is, er (nog) geen problemen zijn en niet iedereen heeft natuurlijk dat virtual memory uitstaan.
Ik ben deze melding ook nog nooit tegengekomen verder.
(Virtual memory:
Deze computer>eigenschappen>Advanced>Settings bij performance>Change bij virtual memory, dat staat dus bij mij op 0 ipv de gebruikelijke 2046MB.)
Weet iemand een truckje of hackje om hier omheen te kunnen
edit: Het antwoord 'zet het virtueel geheugen dan gewoon weer aan' telt niet.
[ Voor 4% gewijzigd door KoffieNT op 01-10-2007 15:11 ]
:D