Toon posts:

Waar is mijn film naar toe ?

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dank je wel voor de vlugge reaktie's .
Het spijtige is dat ik het probleem niet kan oplossen .
Het volgende heb ik dus geprobeert , ipod herstelt , dus er staat niets meer op .
Itunes is succes vol geinstalleerd en toch lukt het mij niet om de video's te bekijken op de ipod omdat de "audiobestanden niet overeen komen en de ipod die niet kan afspelen of omdat het bestandtype niet word ondersteund door de ipod .
Ik heb gezocht naar hoe moet ik de audiobestanden dan aanpassen ... maar vind het niet , bestand type kan ik ook niet veranderen :( help .
Bij het forum van itunes en apple is alles ook nog eens in het engels ...

Verwijderd

Wauw, ik snap er echt werkelijk niks van :+ . Misschien moet je je vraag es goed formuleren, dat schijnt te helpen ;)

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-02 12:18
Of je moet op het goede knopje drukken. Waarschijnlijk moet je drukken op post reply ipv new topic.

PSN: djmurcielago

Verwijderd

Post reply gaat wat lastig in een gesloten topic ;)

• Zsub
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
@ TS: Als je eens begint met minder volstrekt willekeurig te zijn en meer overzichtelijk je

Probleem- (wordt mij atm niet duidelijk) en
Wat je al gedaan hebt- (wordt mij ook niet duidelijk)

neer te zetten.

Verwijderd

Als je je ipod hebt hersteld kan je sowieso naar je film fluiten

Verwijderd

Topicstarter
Ai ai ...
Opnieuw dus , en hopelijk duidelijker . Mijn dochter heeft een ipod classic en met itunes heb ik daar foto's en muziek kunnen opzetten zonder moeite . Nu heeft mijn dochter een cd met video clips , die ik op itunes heb gezet ,en daarna converteer ik die naar de ipod , maar ik vindt die niet terug op de ipod.En ook als ik ze wil kopieren naar de ipod komt er als volgt het dat het onderdeel niet kan gekopieerd worden naar de ipod omdat de audo-instelling en het bestandtype niet wordt ondersteund door de ipod .Zelfs als ik video filmpjes die al op mijn pc staan overbreng naar itunes en dan naar de ipod vindt ik die niet terug op de ipod . Dus ik denk miss dat ik de bestanden eerst moet omzetten , maar daar heb ik geen flauw idee van hoe dat te doen , ben al gaan zoeken hoe , maar vindt geen info hierover .
Dus jullie hulp zou welkom zijn .

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Films moeten op dezelfde manier als muziek op de iPod worden gezet, d.w.z. via iTunes. Voordat de video afgespeeld kan worden op de iPod, moet deze eerst omgezet worden in een door de iPod ondersteund formaat (als dat nog niet is gebeurd). Voor een aantal formaten kan iTunes dit voor je doen, maar het is ook best mogelijk dat je een ander programma nodig hebt, zoals Handbrake, Videora, iSquint.

Alle informatie die je nodig hebt staat in The Complete Guide to iPod, iPhone and Apple TV Video Conversion voor Mac of voor Windows. Mocht je er met deze guides nog niet uitkomen, dan mag je een nieuw topic openen. Vermeld dan wel duidelijk wat je geprobeerd hebt en wat er precies niet werkt.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.