Toon posts:

blurry beeld met een gainward geforce2mx ;'(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
iemand enig idee hoe dat kan en ook hoe ik het weer wegkrijg??
of is dit kaartje gewoon niet helemaal in orde?
als ik hem op 85 hertz zet dan is het helemaal zo vaag als wat!!
zit nu dus maar op 72 hertz@1024x768 maar krijg wel koppijn zo..
het gekke is dus dat het alleen in windows zo fuckedup is!!
in games ziet het er perfect uit en is ie ook supersnel :p
ik hoop dat jullie niet allemaal aan het :z zijn hehehe
greetz co

• dollarman
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 17:09

dollarman

Travel is my game

Ik weet niet of je er wat aan hebt maar ik had ook zoiets met m'n geforce 2 mx. Had net een fijne iiyama vision master pro 451 gehaald en telkens een bibberend beeld. Ik balen en dacht dat het aan m'n monitor lag. Ik van alles geprobeerd maar nog steeds kut beeld. Kwam ik er ineens achter dat als ik mijn stekkerdoos met allerlei adapters van m'n kast en uit de buurt van m'n monitorkabel haalde ik ineens een strak beeld krijg:? :). Misschien heb je hetzelfde probleem.

Canada, Alaska, Schotland, Scandinavie, IJsland - Als het maar verlaten is!

Verwijderd

Topicstarter
tnx voor je snelle reactie ;)
ik heb hier 1 stekkerdoos liggen en die heb ik net ff weggehaald maar dat helpt ook geen zier...
heb altijd nvidia gehad (tnt1 tnt2 gts en nu een mx ) maar dit is echt de eerste x dat ik dit meemaak..
heb hiervoor een g400 gehad en die deed het prima maarja te langzaam.. B-)
nog meer suggesties?
ik had windows ook alweer opnieuw geinstalled en ik heb echt prima beeld totdat ik in windows zit :(
greetz co

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Ik heb ook al tig van die stomme Gainward kaarten gehad, allemaal lopen ze wel ergens mee te kloten, bij de een heel weird beeld, allemaal rare tekens e.d., TV-Out een keer dood, TV-Out een keer weird, Een DOA kaart, wat wil je nog meer.... Nooit meer Gainward voor mij!!!! :r :r :r

Verwijderd

Nooit meer Gainward voor mij!!!!
Ik ben er zelf zeer tevreden mee echt de snelheid is toppie en de kwaliteit is ook super!!! :9~

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:11
staat iets op www.savagenews.com over een AXLE GF2MX die wat pinnen miste... Misschien hier ook zo?

Verwijderd

Er stond laatst een nieuwsbericht op internet waar in stond dat er 500 exemplaren op de markt waren gekomen die bij wat hogere resoluties een vaag beeld gaven, omdat het filter verkeerd was of zo, dus ik zou die kaart even ruilen voor een nieuwe Gainward

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Neem contact op met Hastec.

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik had werkelijk exact hetzelfde probleem met mijn Gainward CardXpert twinview GS. Ik heb Hastec gebeld. Ze zeiden dat ik em om kon ruilen. Heb ik gedaan. Nu doet ie het perfect.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Pagina: 1