Is er een manier om de load te meten op je GPU. ik werk op een 8800GTS 320MB. Ik heb met google al gezocht naar monitoring tools voor de GPU. Dan kom ik voornamelijk uit bij GPU temp. monitors of die tweaktools. RivaTuner kan het volgens hun wel. Maar het probleem dat ik dan weer heb is dat ik met Linux werk. Zelfde geld voor de perfHUD van NVidia die werkt alleen op Windows. en de oude versie 2.1 werkt weer niet met een G80 chipset
Lijkt me niet, die dingen gebruiken niet standaard Win32 API calls maar volgens mij echt speciale driver calls.
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Miss. nog niet opgevallen ik werk onder Linux (Fedora 6) en Windows applicaties is dus geen optie.Gniels schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 16:47:
Kun je die programma's voor Windows niet gebruiken in Wine?
wijn
sorry keek niet helemaal goed. Maar nee dit is nog steeds geen optie. Het is namelijk de bedoeling om een benchmark te runnen. en dus zo min mogelijk rare programma's op de achtergrond draaien die het alleen maar langzamer draaien. Gaat namelijk om GPGPU
In 'nvidia-settings' zit bij mij een tabblad 'Thermal Monitor':
[ Voor 21% gewijzigd door Jaap-Jan op 02-10-2007 09:47 ]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Dat blad heb ik ook. Het probleem is alleen. Ik ben bezig met programmeren op de GPU (GPGPU) en wil daarom goed in de gaten houden wat hij allemaal doet. Ik heb dat tabje namelijk ook. Ben ik erg blij mee. want die houdt ik ook nauwlettend in de gaten. Maar ik wil ook graag mijn geheugen en GPU load bijhouden. Heb gister geprobeerd PerfKIT van NVidia te installeren. Maar helaas ging het al mis bij de drivers. Die mijn chipset niet kennen.Jaap-Jan schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 09:41:
In 'nvidia-settings' zit bij mij een tabblad 'Thermal Monitor':
[afbeelding]
Pagina: 1