We willen onze mysql server testen met software. Om te kijken wat hij precies kan. Ik weet niet welke software daar het beste voor is. We willen een 5 tal computers inzetten voor de tests. Wie helpt mij?
Wat wil je testen, wat heb je al geprobeerd?
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting.
we willlen testen wat hij kan. we moeten een hoop queries te gelijk kunnen uitrekenen. daar willen we hem op testen. ik heb zelf al op google rondgeneuzd, maar nog niet echt de juiste software gevonden.
het gaat dus om het testen van bijvooorbeeld 10.000 aanvragen tegelijk op een pagina met 6 queries waarvan 2 lange en 1 in een grote tabel en de rest kleine bij berekeningen/vergelijkingen.
het gaat dus om het testen van bijvooorbeeld 10.000 aanvragen tegelijk op een pagina met 6 queries waarvan 2 lange en 1 in een grote tabel en de rest kleine bij berekeningen/vergelijkingen.
Will je de performance van de DB tsten, of de performance van de DB icm de daarop draaiende applicatie? In het laatste geval zou ik eens naar Loadrunner kijken
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Google 
Dit is Professional Networking & Servers Daar verwachten we toch wel iets meer eigen inzet.. GoT is niet je persoonlijke helpdesk.
Dit is Professional Networking & Servers Daar verwachten we toch wel iets meer eigen inzet.. GoT is niet je persoonlijke helpdesk.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()