Tomb Raider Legend installeert niet

Pagina: 1
Acties:

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:33

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Okee, ik heb me suf gezocht op internet, fora en google :P

Ik krijg Tomb Raider Legend niet aan de praat. Zaterdag zag ik het spel liggen voor vijf euro bij de Intertoys maar het wil maar niet installeren.
Sommige oplossingen zijn onder andere:
* Je virtuele drive uitschakelen -> gedaan, werkt niet. Zelfs uninstallen heeft geen nut
* Antivirus en firewall uitschakelen -> AVG, gedaan, werkt niet
* Autorun uitschakelen -> gedaan, werkt niet

Als ik verkenner opstart en dan de schijf erin doe blijft het systeem hangen en gaat alleen verder als ik de disc er weer uithaal.
Het vreemde is dat het wel werkt op de pc van mijn ouders, en da's gewoon een prefab packard bell. Komt het misschien omdat ik mijn dvdbrander (Nec ND 3550A) heb geflashed naar regiovrij?

Info:
Win XP Pro + SP2 en alle updates
X1950 GT met de laatste DX versie
1 gig ram
Nec ND 3550A (geflasht)
AVG
Geen iso tools op het moment

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:54

Arethusa

Niet die server

TroonStaal schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 10:33:
*knip*
Het vreemde is dat het wel werkt op de pc van mijn ouders, en da's gewoon een prefab packard bell. Komt het misschien omdat ik mijn dvdbrander (Nec ND 3550A) heb geflashed naar regiovrij?

Info:
Win XP Pro + SP2 en alle updates
X1950 GT met de laatste DX versie
1 gig ram
Nec ND 3550A (geflasht)
AVG
Geen iso tools op het moment
Wat je noemt over het flashen van je brander klinkt aannemelijk. Heb je de mogelijkheid om een andere brander/dvd speler aan te sluiten?

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:33

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Helaas niet, mijn reservepc staat momenteel ergens anders en daar zit juist mijn oude dvd in. Alleen, die is ook al geflasht...

Maar ik moet toch een nieuwe dvd-rom hebben, nu zit ik met een cd-rom en een dvd brander. Misschien vanmiddag even bij de pcshop langs, wellicht helpt dat.

Wat voor beveiliging zit er eigenlijk op, Securom of Starforce? Kon dat ook nergens vinden.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!