Onbedoeld adverteren voor KPN?

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-12-2025
In nieuws: Nokia wil navigatiefabrikant Navteq inlijven staat dit stukje:
Diverse autofabrikanten en gps-fabrikanten wereldwijd maken gebruik van de kaarten van Navteq. In Nederland maakt onder meer KPN gebruik van de kaarten van deze aanbieder voor zijn eigen mobiele-navigatiedienst KPN OpWeg. Met deze online dienst voor gebruik op de mobiele telefoon kunnen abonnees voor 7,50 euro per maand navigeren op naam en adres, inclusief het benodigde dataverkeer. Grootste voordeel is volgens KPN dat abonnees altijd voorzien zijn van de laatste kaarten – iets dat bij in de winkel gekochte navigatiesystemen niet vanzelfsprekend lijkt, zo bleek afgelopen weekeinde uit een uitzending van Kassa.
Ik vind dit stukje - afgezien van de eerste regel - nogal adverterend overkomen, ben ik de enige die er zo over denkt?

We are shaping the future

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Wat is hier adverterend aan? Ik leg een link tussen Navteq wereldwijd en Nederland, waar KPN de kaarten gebruikt voor zijn online dienst. Toevallig is er afgelopen weekeinde kritiek geuit op de actualiteit van sommige kaarten bij navigatiesystemen, wat ik er dus weer zijdelings bij betrek.

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-12-2025
Ik vind het vooral adverterend omdat er een prijs (€7,50 per maand) vermeld staat, dat vind ik iets teveel informatie voor in een nieuwsbericht dat niet over KPN gaat...

We are shaping the future

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:52

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Beetje mee eens, omschrijving als 'vast bedrag per maand' was mischien wat neutraler geweest.
(een soort van 'voor slechts 7,50 per maand heb je altijd uptodate maps itt winkel-versies').

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Het feit dat KPN (onder meer) gebruik maakt van de kaarten van Navteq is inderdaad informatie die waarde toevoegt aan het artikel.

Dat daarnaast KPN een nieuwe dienst heeft (hiephoi nieuw!) die ook nog maar eens voor €7,50 per maand te krijgen is (hiephoi goedkoop!).En het is ook nog eens bijzonder omdat je altijd up-to-date blijft (hiephoi innovatief). Met een sneer naar de ouderwetse methode (geen updates) komt dit (want dat viel me idd ook op) nog al adverteerderig over. Zo van, "wie wil dit nou niet!?".

Terwijl het alleen afaik informatief bedoeld is en (dus) de eerste zin (In Nederland ... OpWeg) voldoet :)

• KroontjesPen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-01 19:40

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Even wat duidelijker aan gegeven om welk deel het gaat en wat er, wat ook mij betreft, ook zo tussenuit kan.
Diverse autofabrikanten en gps-fabrikanten wereldwijd maken gebruik van de kaarten van Navteq. In Nederland maakt onder meer KPN gebruik van de kaarten van deze aanbieder voor zijn eigen mobiele-navigatiedienst KPN OpWeg. Met deze online dienst voor gebruik op de mobiele telefoon kunnen abonnees voor 7,50 euro per maand navigeren op naam en adres, inclusief het benodigde dataverkeer. Grootste voordeel is volgens KPN dat abonnees altijd voorzien zijn van de laatste kaarten – iets dat bij in de winkel gekochte navigatiesystemen niet vanzelfsprekend lijkt, zo bleek afgelopen weekeinde uit een uitzending van Kassa.

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Samenvattend: te weinig informatie is niet goed, maar te veel informatie ook niet. Ik heb weer wat geleerd vandaag. Point taken, topic gesloten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.