Ik zou graag SPDIF willen gebruiken op m'n systeem, maar waar vind je ergens zo'n losse poort om met die header te verbinden, 4pins toch??, of hoe gaat dat?
m'n vorige mobo was ATX in tegenstelling tot wat ik nu wil gaan halen, m-ATX, wel uitgerust met SPDIF en optisch, vandaar....zijn daar losse pci sloten voor zoals die van asus bijv, die had ik al gezien, zijn die ook gewoon aan te sluiten op bijv. een gigabyte? Dat bespaart me dan de aanschaf van een volledige audiokaart (CLUB3D Agrippa) of zou die alsnog aan te bevelen zijn qua geluidskwaliteit?
2de vraag:
ik heb een logitec harmony afstandsbediening waarmee ik alle andere apparatuur al kan bedienen, echter, wil dat nu ook met de pc doen...lees: vista mediacenter starten, windows mediaplayer, winamp, dat soort dingen... Daarvoor moet ik dus een infra-rood verbinding hebben me de pc. Ik heb van een PCTV pro van pinnacle nog dat infrarood-oog via com-poort, zou dat dan voldoende zijn? wat zou ik anders daarvoor nodig hebben, die oude topics van 2002/2003 werd ik niet wijzer van
..
2de vraag:
ik heb een logitec harmony afstandsbediening waarmee ik alle andere apparatuur al kan bedienen, echter, wil dat nu ook met de pc doen...lees: vista mediacenter starten, windows mediaplayer, winamp, dat soort dingen... Daarvoor moet ik dus een infra-rood verbinding hebben me de pc. Ik heb van een PCTV pro van pinnacle nog dat infrarood-oog via com-poort, zou dat dan voldoende zijn? wat zou ik anders daarvoor nodig hebben, die oude topics van 2002/2003 werd ik niet wijzer van