Toon posts:

Burn Machine

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik moet binnenkort de cd/dvd distributie voor een opstartend bedrijf hier regelen.
Zelf dacht ik aan een stacker met 11 interne dvd branders maar ik dacht ik vraag het aan de tweakers.
Ik heb ook een programma nodig die meerdere cd/dvd's tegelijk kan branden.
Welke is aan te raden?
Er moeten minstens 10 branders in.
en ik wil dan 10 cd/dvd's branden tegelijk met lightscribe foto erop.
randaparatuur zoals toetsenbord en beeldscherm is niet nodig omdat het via radmin beheert zal worden.
Kan iemand me helpen?
alvast bedankt ;)

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-02 20:53

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Heb der niet veel verstand van maar ik denk dat dat vragen naar problemen is. Lijkt me beter dat je een kant-en-klaar hardware brandtoren kunt kopen waar je niet met OS, drivers en brandsoftware hoeft te gaan klooien.

Ook al eens bedacht hoe je 11 branders gaat aansluiten? Bij IDE heb je dan 6 IDE poorten nodig terwijl moederborden tegenwoordig op z'n meest der ene hebben. Bij Sata moet je dan losse non-raid PCI kaarten gaan kopen (raid controllers zoals Areca etc kunnen niet met Sata DVD branders overweg). Daar heb je bijv 3x Promise SATAII150 TX4 voor nodig en dus ook een moederbord met 3 PCI sloten. Of je moederbord moet onboard sata controllers hebben, waarbij je weer moet opletten of die controllers in IDE modus gezet kunnen worden.

Ik meen overigens dat je met Nero meerdere branders tegelijkertijd kunt gebruiken.

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Gaat niet lukken met een PC ivm PCI bandbreedte. Kan je beter een copybox gebruiken. Mag ook niet heel duur zijn afaik, dus lijkt me sowieso een betere oplossing.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?