Toon posts:

bij @ eerst ctrl + shift + Fn doen

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn @ wil krijgen moet ik eerst de toetsencombinatie ctrl + shift + Fn uitvoeren en daarna nog eens shift + 2 doen om mijn geliefde @ te krijgen.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen en mij vertellen wat ik moet doen zodat ik niet meer zo nu en dan eerst weer eens ctrl+shift+Fn moet doen om mijn @ te krijgen of de andere tekens die boven de nummers zitten.

Bij voorbaat dank!! :)

Verwijderd

A: Wat voor toetsenbord heb je ?
B: Hoe staat je taalinstelling ?

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09-2025
Waarschijnlijk staat je toetsenbordinstelling op NL. En als die op voorkeursinstelling staat gebruikt hij na het opstarten altijd NL als toetsenbordinstelling ipv VS ;) Even wijzigen in configuratiescherm dus (beter gooi je NL er helemaal uit, is toch niet nodig :) )

Verwijderd

Topicstarter
Killed-1 schreef op zondag 30 september 2007 @ 23:48:
Waarschijnlijk staat je toetsenbordinstelling op NL. En als die op voorkeursinstelling staat gebruikt hij na het opstarten altijd NL als toetsenbordinstelling ipv VS ;) Even wijzigen in configuratiescherm dus (beter gooi je NL er helemaal uit, is toch niet nodig :) )
ik denk ook dat het idd is, maar hoe kan ik dit precies veranderen??

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Mijn glazen bol zegt ... niets :o

En dan nog, overduidelijk doet je hardware het (je toetsen reageren blijkbaar prima), dus heeft dit niets met (Overige) Hardware te maken, maar is het een software issue. Dan moet je dus in de instellingen van je OS gaan kijken. Nu zou ik kunnen moven naar een ander subforum, maar aangezien je met geen woord over je OS rept is het niet duidelijk of je naar AT, NOS of WOS zou moeten gaan - en hoegenaamd voldoet je topicstart niet aan de eisen die overal op GoT gesteld worden. Dicht dus :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.