Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

DECT set met response systeem*

Pagina: 1
Acties:

• Nick39
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Ik hoop dat dit het goede forumdeel is.
Ik heb al diverse gebruiksaanwijzingen doorzocht,Google doorgespit,winkels gevraagd en noem maar op.
Ik zoek een dect telefoon met centrale en meerdere handsets waarbij de beller van buitenaf de keuze krijgt een bepaald toestel te kiezen.
Bij mijn huidige gigaset 4000 kun je een boodschap inspreken,bv druk nu 1 voor de huiskamer,2 voor de slaapkamer, 3 voor zoon 1 noem maar op maar de handsets zijn of niet te krijgen of schreeuwend duur.
Er worden steeds meer 4 in 1 sets aangeboden maar de gebruiksaanwijzingen of info is zo summier dat nergens bij staat of deze mogelijkheid geboden wordt.
ook op mijn eigen Siemens moest ik er zelf (per ongeluk) achterkomen.

Wat ik dus heel graag wil weten of er tweakers zijn die in het bezit zijn van een dergelijke set en die me merk en model willen noemen zodat ik die kan kopen.

Het belang van zo'n keuzemogelijkheid is dus dat niet het hele huis wakker ligt als iemand laat belt.
Als die de keuze kan maken voor,ik noem maar wat,toestel 1,de huiskamer,dan blijven de overige telefoons stil.
En als het voor een van de kids is,blijft mijn telefoon stil.
Misschien werkt het op mijn huidige set ook wel,mijn gigaset is gap compatible,maar geen enkele winkel is er happig op om een set te verkopen en terug te nemen als het niet werkt.
Ik hoop dus dat er Tweakers zijn die gewoon van zichzelf,uit eigen ervaring,weten dat hun dect telefoon de mogelijkheid heeft om direct of via de dect centrale,van buitenaf een bepaald toestel te kunnen kiezen,want uit de sites van de toestellen zelf kom ik er niet uit.
Ik heb mails gestuurd aan panasonic,profoon,elro,philips,maar krijg geen antwoord.
Wie o wie kan me verder helpen ?

( de titel zal wel niet juist zijn maar ik weet even niet hoe ik dit bondig moet samenvatten)

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-11 15:19

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Heb je Siemens al eens gebeld? 0900-3333100, misschien kunnen die je iets vertellen

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"