Overklokken is straks niet meer nodig!

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Oeh, gevaarlijke stelling. Weet je namelijk waarom. Veel mensen OCen niet omdat ze per se die snelheid moeten hebben, maar omdat ze het leuk vinden om met goedkope hardware toch prestaties neer te zetten van hardware die een stuk vlotter is. Het gaat vaak om de kick die je krijgt als je je cpu net wat sneller kan krijgen.
Snellere hardware kopen kan iedereen, dat is niet bijzonder.

• Metaltoby
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-01 13:43
Je hebt een punt

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Wat zou ik (gamer/tweaker etc) willen met een tripple sli?

Ik vind het juist gaaf om met wat minder high end hogere snelheden te halen, zodat hij bijna (zonder meerprijs) high end is.

Hoi!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04-2025
ook 3 kaarten in SLI kan je overclocken, dus overclocken zal altijd door blijven gaan :)

Audi S3

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Mja.. een topic openen met alleen een linkje is niet de bedoeling. Dit vormt niet echt een basis voor een discussie op deze manier.

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Overklokken niet meer nodig? Alsof alles van een (extra) videokaart afhangt.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:26
SLI met 3 grafische kaarten heeft geen enkele invloed op de processorprestatie's, de eer om als eerste een bepaalde kloksnelheid te halen ga je er ook niet mee halen, en de prijs/prestatie die je door overklokken ferm kan opkrikken zal je hiermee ook totaal niet halen.

[ Voor 33% gewijzigd door naftebakje op 30-09-2007 22:06 ]

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-01 14:56
het gaat mij er ook om zoveel mogelijk punten neer te zetten maakt eigenlijk niet zoveel met welke hardware mits je er alles zowizo maar een beetje kan draaien.

met de stelling ben ik het nu al eens als je een snelle proc neemt en een 8800gts
zit je eigelijk altijd wel boven de 35 frames per sec met spellen.
het enige waar je er nu winst uit kunt halen is in en uitpakken en rippen van bijv. films.
(voor thuis gebruik)

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Of dus als je spellen in de toekomst ook lekker wilt kunnen spelen.

☻/
/▌
/ \

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Op slot dus :)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.