Ik heb een review geschreven bij de Productreviews op Tweaker.net en daarbij wilde ik wat meer foto's bijzetten, omdat je bij je review max. 4 foto's kan uploaden. Goed, dan had ik dus bij Picasa wat foto's geupload, echter het probleem is ik kan daar niet een foto op een "losse pagina" krijgen. Waardoor ik alleen een link kan geven naar het desbetreffende foto. Echter als ik dus een tumbnail wil maken, zodat je dus ook de foto (in het klein) echt kan zien bij de review dat lukt dus niet.
Voorbeeld:
Als ik bij Picasa rechtermuisknop op de foto klik en klik op "foto bekijken" dan komt er een scherm die vraagt of ik de foto wil downloaden.
I.p.v.: als ik via Tweakers.net rechtermuisklik en op "foto bekijken" klik krijg ik dit en zoiets als dit laatste heb ik dus nodig. Een foto op een "losse pagina" dus.
Ik ben niet zo bekent met Picasa, maar ik heb echt allerlei dingen geprobeert maar het lukt gewoon niet. Ik vroeg me dus af of dat laatste ook zo bij Picasa kan.
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is wat ik wil bereiken.
Edit:
Laat maar ik heb de oplossing al gevonden: een andere (gratis) online fotodienst gebruiken => Flickr.com
Voorbeeld:
Als ik bij Picasa rechtermuisknop op de foto klik en klik op "foto bekijken" dan komt er een scherm die vraagt of ik de foto wil downloaden.
I.p.v.: als ik via Tweakers.net rechtermuisklik en op "foto bekijken" klik krijg ik dit en zoiets als dit laatste heb ik dus nodig. Een foto op een "losse pagina" dus.
Ik ben niet zo bekent met Picasa, maar ik heb echt allerlei dingen geprobeert maar het lukt gewoon niet. Ik vroeg me dus af of dat laatste ook zo bij Picasa kan.
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is wat ik wil bereiken.
Edit:
Laat maar ik heb de oplossing al gevonden: een andere (gratis) online fotodienst gebruiken => Flickr.com
[ Voor 4% gewijzigd door Regeneration op 30-09-2007 22:22 ]