GeForce-2 GTS 64Mb DDR met TV-out voor F713,-- ??

Pagina: 1
Acties:

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-03 00:31

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Topicstarter
Zit net naar een advertentie te kijken in de laatste Computeridee van Alternate (jaja, ik weet het...:+), met daarin een ABIT Siluro GF2 GTS +Tv-out 64DDR voor 599,- ex. BTW. :7
Klopt dit wel :? Volgens Alternate garanderen zij de prijzen die in de advertentie staan "zonder voorbehoud".
Iemand dit kaartje al besteld, en is het wat. Lijkt mij wel de moeite waard voor die prijs. :9

PSN-id: Chrasher

Verwijderd

Je krijgt het produkt in ieder geval wel voor die prijs, dat zijn ze verplicht mocht het een foutje zijn. Als je naar de shop gaat dan moet je ff de advertentie mee nemen.

Succes

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-03 00:31

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Topicstarter
Ik heb effe in de pricewatch gekeken, maar deze kaart met 64Mb DDR en TV-out is wel heel erg goedkoop! :)

PSN-id: Chrasher

Verwijderd

Op de site van Alternate staat hij voor 799,- ex btw
Bel ff morgen (na 11:00uur open) en je weet meer!

P.S. Het zou best kunnen hoor, want de prijzen gaan weer wat naar beneden van de GTS 64Mb-kaarten.

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Ze garanderen idd dat je produkten krijgt voor de prijs die er in de add staat .. maar daar hielden die klootzakken zich bij mij toch niet aan :( (toen er een Voodoo3 3000 voor de prijs van een 2000 in de lijst stond .. lang lang geleden).

PC Specs

• Dualdude
  • Laatst online: 18-06 23:18
Het is me bij memo wel een keer gelukt om een 2GB 2,5" HD voor 11 piek te krijgen. Oops foutje :) :) Ze waren vergeten prijs wijzigingen en drukfouten voorbehouden er op te zetten. :) Hij met het hoofd kantoor bellen, HQ zij dat ze hem maar voor die prijs mee moesten geven. Ik vet blij. :) Best wel een rotstreek van mij :)

Verwijderd

Niet alleen Dualdude haalt rotstreken uit, microsoft kan er ook wat van. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.keim.nl/got/w98.jpg

Verwijderd

sorry hoor maar daar kan ik eigenlijk niet om lachen....

• barrel
  • Laatst online: 10-03 21:10
LoL >:) hehehehe
Pagina: 1