Sitecom WL-011 wireless network adapter: WPA?

Pagina: 1
Acties:

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Sinds een aantal dagen heb ik mijn thuis netwerkje beveiligd met een WPA-encryptie. Voorheen was het netwerk geheel onbeveiligd, dus ik vond het wel tijd voor een encryptie.

Nu werkt het op een aantal computers gewoon goed, alleen met mijn laptop heb ik een probleem. Het internet op die laptop wordt verkregen met een Sitecom wireless network adapter (WL-011).
Het probleem is als volgt. Ik zoek naar netwerken en mijn netwerkje wordt gedetecteerd met een uitstekende verbindingssterkte, daar zit het probleem dus niet. :)
Het probleem zit hem volgens mij wel in de WPA encryptie die mijn adapter mogelijk niet ondersteund, ik heb al uitgebreid gegoogled maar ik kan niet vinden of het ondersteund wordt. De nieuwste drivers heb ik al van de Sitecom site gedownload.
Als ik naar eigenschappen van het netwerk ga kan ik bij Gegevenscodering wel kiezen uit WEP maar niet uit WPA, duidt dit er inderdaad op dat WPA niet werkt met deze adapter? :(

EDIT: Windows XP btw :P

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

yup ..ik heb ok zo'n oud kaartje liggen .. werkt ook niey met wep

Iperf

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:58

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Als het ook niet werkt met de nieuwste drivers werkt het niet, dwz dan ik is het niet mogelijk zonder eventuele gepatchte drivers etc.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Hmmm jammer, naja dan maar zonder WPA :(