[Vista] pakt drivers niet

Pagina: 1
Acties:

• Markicks
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Ik heb zojuist een schone vista x64 installatie gedaan op mijn PC om daarna de drivers te installeren. Alleen als deze klaar zijn met installeren komt Windows met een popup dat mogelijk de drivers niet correct zijn geinstalleerd. Dit geldt voor lan, audio en video drivers, allemaal dus.

Specs zijn, e6600, 4Gb RAM, 8800GTS640 en een P5B-E moederbord.

Zou het fijn vinden als jullie een oplossing wisten.. :?

system setup

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:25

mrsar

waar een sar is,is een wodka

de juiste drivers op de hdd zetten en installeren ;)
wat ik had is dat ik bij het zoeken naar drivers ook nog moest aangeven dat er gezocht moest worden vanaf cd C-root incl alle sub dirs,daarna werkte enkele drivers waar ik problemen had wel :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Verwijderd

Hmzz ik had hetzelfde probleem met XP installatie, achteraf bleek de videokaart loskoppelen voor de installatie van XP de oplossing

• Markicks
  • Nu online
mrsar schreef op zondag 30 september 2007 @ 20:10:
de juiste drivers op de hdd zetten en installeren ;)
wat ik had is dat ik bij het zoeken naar drivers ook nog moest aangeven dat er gezocht moest worden vanaf cd C-root incl alle sub dirs,daarna werkte enkele drivers waar ik problemen had wel :)
Vanaf CD ging de vorige keer ook goed, maar ik ga het proberen.

@ hierboven: moet ook geen probleem wezen, vorige keer is hij ook lekker blijven zitten. :X

system setup

• Markicks
  • Nu online
Drivers op de HD zetten werkt niet, heb hetzelfde weer tevoorschijn gekregen.

Morgen ga ik Vista opnieuw installeren, kijken of het dan wel goed gaat.

system setup

• Markicks
  • Nu online
Vanmorgen Vista opnieuw geïnstalleerd, met de videokaart er nog in.
Daarna had ik geen problemen om de nvidia driver te installeren. Ook de chipset driver ging moeiteloos.
Met de audio en lan driver heb ik nog steeds problemen, wat heb ik geprobeerd:
  • Lan en Audio uitzetten in het bios onboard devices menu
  • Handmatig installeren, vanaf HD dus
  • Lan en Audio disablen in apparaatbeheer
Ik kom er echt niet uit, heb geen internet of geluid op mijn PC nu. Zonder drivers werkt geen van beiden.

Edit: heb nu de LAN driver nu wel aan de praat gekregen. Geen idee hoe, heb een netwerkkaart erin gezet en daarvoor de driver proberen te vinden, maar die bestaat niet voor een oud 3com kaartje. Toen heb ik de onboard driver nog een keer geprobeerd en vlak na de installatie snel de computer opnieuw op laten starten voordat ik de melding kreeg dat hij niet goed geinstalleerd was. Na de reboot was alles OK en kon ik op het internet.

Nu het geluid nog. :)

[ Voor 30% gewijzigd door Markicks op 01-10-2007 12:46 ]

system setup

Verwijderd

Voor geluid heb je Realteck drivers/software al geinstalleerd?
Pagina: 1