MAC OSX op laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 794 views sinds 30-01-2008

• Jurryt
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01 21:23
Hallo,

mijn ideale beeld voor mij op dit moment:

Ik heb al een geruime tijd een goede laptop met windows Vista erop. Dit is dus een PC. Omdat ik goed gebruik maak van grafische programma's en iemand ben die van eye candy houdt, is windows Vista gewoon te zwaar om alles gelijkertijd prima te laten draaien op dit systeem (2 gig ram, T2400, Gef. 7600, 160gb ram welke vrijwel vol staat) Nu lijkt het mij geweldig om MAC OSX compleet zonder windows eronder, op mijn laptop PC te laten draaien.

- -
Nu heb ik dus flink wat gegoogled en fora bezocht, maar heb eigenlijk niets kunnen vinden. Wel dat MAC OSX in een nieuw venster op windows gedraaid kan worden en dat je het er overheen kunt installeren (dus windows + mac). Ik wil gewoon mac laten draaien en helemaal geen windows meer.

Zijn hier ook mensen die mij hierbij kunnen helpen?

bij voorbaat dank!

Jurryt Visser
http://www.jurgt.nl

• JorisPenders
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-02 19:54

JorisPenders

Designer & Coder

Mac OSX is alleen voor Apple-producten. Het is niet een OS wat je zomaar willekeurig op een computer kan zetten. Je moet dus een Apple Macintosch hebben om het te draaien.

Het is wel illegaal te doen, maar ik denk niet dat dat hier op Tweakers over gesproken mag worden!

SystemSpecs -- WebArea - Your Online Home -- Webdesign

Verwijderd

Als je van Mac OS X wilt genieten moet je een Apple desktop of laptop kopen. Er is geen andere manier om legaal OS X te draaien. Ook zal OS X nooit zo soepel op andere hardware draaien dan waar het voor ontworpen was.

• jealma
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

jealma

Jesus is Lord!

(overleden)
*knip*

Deze website is niet illegaal, maar geeft je wel veel informatie over wat jij zoekt.

[ Voor 17% gewijzigd door Daedalus op 30-09-2007 20:08 ]

Avalon, Fireflight, Gaither, Point of Grace, Third Day
C2D E6400 @ 3GHz - Zalman CNPS8000 - GA-P35-DS3 - Corsair 2GB ram - Asus 9400GT - OCZ Vertex 30GB
Archlinux 64-bit + Awesome

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Mac OS X is te draaien op een x86 computer, het is alleen illegaal. Volgens de End User Software License Agreements mag je Mac OS X alleen installeren op een Apple computer:
This License allows you to install and use one copy of the Apple Software on a single Apple-labeled computer at a time.
Zie ook Policy Apple Talk (update 10 juni 2007). Dit topic gaat daarom op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.