[VISTA/MACos] Tussen vensters schakelen.

Pagina: 1
Acties:

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-02 10:08
Hoi,

Ik zit al enige tijd te zoeken, maar heb tot dusver nog niks kunnen vinden. Ik vroeg me af of er ook een plugin oid voor windows bestond zodat je netzo als bij de MacOS X tussen vensters kan schakelen. Daar bedoel ik mee dat als je op je op een knop druk alle vensters die geopend zijn in het klein op je desktop naast elkaar komen te staan oid.

Nou kent Vista wel de Flip3D functie alleen vind ik dat niet echt fijn werken, omdat het nogal lastig te zien is welke venster wat is.

Verwijderd

rechtermuisknop op de taakbalk en dan 'vensters naast elkaar schikken'?

edit:
Oeps sorry je hebt Vista en geen XP

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2007 19:28 ]

• Poltergeist
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:59
alt-tab? Ook niet echt denk ik, maar het selecteert wel makkelijk...

[ Voor 78% gewijzigd door Poltergeist op 30-09-2007 19:32 ]

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:41
http://lifehacker.com/sof...my-expos-vista-235893.php
Niet geprobeerd... even gegoogled voor je (Expose Vista)

<edit>
Meteen even geinstalleerd... is best wel goed eigenlijk!
</edit>

[ Voor 21% gewijzigd door Archie_T op 30-09-2007 19:53 ]

• gebruikershaes
Was ik even super excited over dat Exposé! Direct gdownload en geinstalleerd om er vervolgens achter te komen dat het neit werkt onder Vista x64 :s
Word er langzamerhand wel moe van. Eerst gekloot met driver signing issues en nu dit weer.

Heb ff gelezen dat het installeren van de SDK package zou kunnen helpen dus ik test het.

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:41
gebruikershaes schreef op zondag 30 september 2007 @ 20:15:
Was ik even super excited over dat Exposé! Direct gdownload en geinstalleerd om er vervolgens achter te komen dat het neit werkt onder Vista x64 :s
Word er langzamerhand wel moe van. Eerst gekloot met driver signing issues en nu dit weer.

Heb ff gelezen dat het installeren van de SDK package zou kunnen helpen dus ik test het.
Sorry had niet gezien dat je x64 had.. Op mijn 32 bit vista doet ie het briljant >:)

• gebruikershaes
Archie_T schreef op zondag 30 september 2007 @ 20:17:
[...]

Sorry had niet gezien dat je x64 had.. Op mijn 32 bit vista doet ie het briljant >:)
Heh nee dat had ik ook niet verteld.. dacht dat het geen verschil zou maken.. toch bedankt!!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:37

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

hmm deze functie zit gewoon in mijn intellipoint software. 1 click op de muis wiel en alle vensters komen naast mekaar. indien je dit niet hebt dan zou ik je aan raden om te kijken naar: http://insentient.net/
daar kan je switcher downloaden. dit doet wat jij wil.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Verwijderd

Vreemd dat de software niet onder x64 werkt, dat zou toch niets uit mogen maken?

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Hubert schreef op zondag 30 september 2007 @ 20:21:
hmm deze functie zit gewoon in mijn intellipoint software. 1 click op de muis wiel en alle vensters komen naast mekaar. indien je dit niet hebt dan zou ik je aan raden om te kijken naar: http://insentient.net/
Die switcher werkt niet 100% met MSN vensters :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• gebruikershaes
Hubert schreef op zondag 30 september 2007 @ 20:21:
YEAH! Vet vet vet! dit werkt en nog supergoed ook. THX!

Ik weet niet of dit ook voor XP users werk, maar zo niet dan is er topdesk van otaku software. Daar kwam ik net voorbij gesurft.

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

gebruikershaes schreef op zondag 30 september 2007 @ 20:15:

Werkt hier wel op Windows Vista Ultimate x64 ;)
Verwijderd schreef op zondag 30 september 2007 @ 20:23:
Vreemd dat de software niet onder x64 werkt, dat zou toch niets uit mogen maken?
Werkt wel.

[ Voor 57% gewijzigd door Snake op 30-09-2007 20:34 ]

• gebruikershaes
Snake schreef op zondag 30 september 2007 @ 20:32:
[...]

Werkt hier wel op Windows Vista Ultimate x64 ;)
[...]

Werkt wel.
Vreemd dat het wel bij jou werkt... Als je hier kijkt: http://blogs.labo-dotnet....ive/2006/11/08/11485.aspx zie je dat er nog veel meer anderen zijn waarbij het ook niet werkt.

Mja maakt ook niet uit verder die switcher doet zijn werk precies zoals ik wilde. :D

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

gebruikershaes schreef op zondag 30 september 2007 @ 20:43:
[...]

Vreemd dat het wel bij jou werkt... Als je hier kijkt: http://blogs.labo-dotnet....ive/2006/11/08/11485.aspx zie je dat er nog veel meer anderen zijn waarbij het ook niet werkt.

Mja maakt ook niet uit verder die switcher doet zijn werk precies zoals ik wilde. :D
Ik behandel mijn pc'tje goed *;

Pagina: 1