Biosupdate Asus A8R-MX/S

Pagina: 1
Acties:

• Cpt.Iglo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-03 14:02
Sinds kort heb ik voor een prikkie dit moederbord gekocht ter vervanging van mijn vorige Asus A8V-VM SE. Er zit een redelijk gedateerd bios op, uit 2005.

Nu wil ik dus graag een nieuwere bios erop zetten, maar ik kan deze nergens vinden :S Op de site van Asus staat het bord niet tussen de lijst. Dus ik zoeken met google, en daar vond ik dat ik moest kijken bij de barebone Asus Vintage AH-1. Echter de biossen die hierin staan zijn volgens AsusUpdate niet geschikt voor mijn moederbord...

Iemand een idee wat dit kan zijn, of waar ik eventueel een geschikt bios kan vinden?

Alvast bedankt!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Waarom wil je uberhaupt je bios updaten?
Als het werkt zou ik het gewoon laten werken, ook al is de bios niet de meest nieuwe. Weet je overigens zeker dat het geen OEMbordje is (A8R-MX/S klinkt niet als Asus retail namelijk, maar ik kan me vergissen).

• Cpt.Iglo
De reden dat ik mijn bios wil updaten is dat mijn overklokfunties nu grijs zijn, ik kan er dus niets mee.
Ik hoop dit te kunnen oplossen met een biosupdate.

Het bordje is inderdaad een OEM, hij komt oorspronkelijk uit een Asus Barebone, de AH-1 geloof ik.

[ Voor 11% gewijzigd door Cpt.Iglo op 30-09-2007 22:19 ]

• Cpt.Iglo
*BUMP

Niemand die het weet?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

http://dlsvr02.asus.com/p...e/Vintage-AH1/AH10303.zip is de enige update die ik weet te vinden. Als je die flasht vanuit dos (dus niet met de windows util) krijg je dan ook de error dat de bios niet geschikt is?