Best tweakers!
Ik heb zo juist een Sweex 56K Modem gekocht om eens te gaan stoeien met een antwoordmachine software.
Ik ben al heel snel bij IVM (http://www.nch.com.au/ivm/index.html) uitgekomen.
Hier kun je alles heel snel en makelijk invoeren.
Nu heb ik heel mooi een menu gemaakt. (werkt perfect met de simulator).
Maar als ik met mijn mobiel naar die modem bel zegt hij: Unknown (omdat ik geen DTMF ondersteunig heb bij Multikabel) en neemt hij de telefoon op! MAAR; 1 probleem.
Het menu hoor ik niet via mijn mobiel maar via mijn PC Speakrs!.
Ik had gekeken op de help site van IVM.
Het moet een voice modem zijn
Dus ik pak het doosje van Sweex erbij: "Voicemail Function"
Staat verder op die help site: Ga naar Apparaatbeheer > Modem > Properties > Diagnostic > Query tes... Dan moet AT#CLS ondersteund zijn!
Nu draai ik Vista 64 bit
en de standaard drivers hebben alleen data en fax functie
Ik zoeken op internet maar ik vind alleen maar vista 32 bit drivers
Wie weet er een oplossing?
PS Ik heb de drivers van sweex nog eens geprobeerd: Krijg ik DATA > Update, VOICE, FAX, en nog iets moet ik nog instaleren volgens de conexant setup... Maar dat lukt nie
Ik heb zo juist een Sweex 56K Modem gekocht om eens te gaan stoeien met een antwoordmachine software.
Ik ben al heel snel bij IVM (http://www.nch.com.au/ivm/index.html) uitgekomen.
Hier kun je alles heel snel en makelijk invoeren.
Nu heb ik heel mooi een menu gemaakt. (werkt perfect met de simulator).
Maar als ik met mijn mobiel naar die modem bel zegt hij: Unknown (omdat ik geen DTMF ondersteunig heb bij Multikabel) en neemt hij de telefoon op! MAAR; 1 probleem.
Het menu hoor ik niet via mijn mobiel maar via mijn PC Speakrs!.
Ik had gekeken op de help site van IVM.
Het moet een voice modem zijn
Dus ik pak het doosje van Sweex erbij: "Voicemail Function"
Staat verder op die help site: Ga naar Apparaatbeheer > Modem > Properties > Diagnostic > Query tes... Dan moet AT#CLS ondersteund zijn!
Nu draai ik Vista 64 bit
Ik zoeken op internet maar ik vind alleen maar vista 32 bit drivers
Wie weet er een oplossing?
PS Ik heb de drivers van sweex nog eens geprobeerd: Krijg ik DATA > Update, VOICE, FAX, en nog iets moet ik nog instaleren volgens de conexant setup... Maar dat lukt nie