Centrale deurvergrendeling op afstand

Pagina: 1
Acties:
  • 2.297 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-06 10:21
Ik rijd een Mitsubishi Galant welke centrale deurvergrendeling heeft via de sleutel. Nu las ik op internet dat er kitjes bestaan om dit op afstand te kunnen doen. In feite heb je dan zo'n sleutel met een zendertje erin.

Zijn er mensen die ervaring hebben met deze kitjes? Goede merken / slechte merken? Werkt het goed of is het driemaal prut?

Zoiets dus:
http://www.remcoshop.nl/R...RCAudio/Products/ckmr-200

[ Voor 12% gewijzigd door Spixo op 30-09-2007 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4629

Over wat voor afstand praat je nou? En waar wil je het voor gebruiken? Wil je op 100 meter gaan staan? Wil je dat je auto hier vanuit Japan te bedienen is? Wat?

Schijnbaar is het bereik van je sleutel iig groter als je 'm tegen je schedel duwt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
Anoniem: 4629 schreef op zondag 30 september 2007 @ 17:59:
Over wat voor afstand praat je nou? En waar wil je het voor gebruiken? Wil je op 100 meter gaan staan? Wil je dat je auto hier vanuit Japan te bedienen is? Wat?

Schijnbaar is het bereik van je sleutel iig groter als je 'm tegen je schedel duwt :+
Ik wil gewoon de auto kunnen openen op het moment dat ik er heen loop. Max 100 meter dus.

Mijn centrale vergrendeling werkt nu dus alleen op het moment dat de sleutel in het slot zit. Terwijl ik dat gewoon remote wil.

[ Voor 12% gewijzigd door Spixo op 30-09-2007 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar waarom van 100 meter afstand? Dat je 'm kunt vinden aan de lichten of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
Anoniem: 4629 schreef op zondag 30 september 2007 @ 18:03:
Neuh ik hoef geen sjonniebak met knipperlichten enzo. Het is alleen uber handig om gewoon de auto te kunnen openen met een druk op de knop en gelijk in te kunnen stappen. Zodat je niet in het donker steeds met die sleutel moet gaan steken en hopen dat je lak er niet aangaat als je mis prikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Hij wil gewoon zo'n keyfob om *piepiep* de deur open te doen.

Mijn advies: koop een nieuwe auto, gegarandeerd dat 't erbij zit :P

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
CyBeR schreef op zondag 30 september 2007 @ 18:06:
Hij wil gewoon zo'n keyfob om *piepiep* de deur open te doen.

Mijn advies: koop een nieuwe auto, gegarandeerd dat 't erbij zit :P
Nieuwe auto komt er niet. En als mijn idee niet voor <75 euro uit te voeren is dan blijft het gewoon bij de huidige situatie.

En knipperende lichten, piepjes en bliebjes, getoeter en weet ik veel wat voor ongein moet ik al helemaal niet hebben. Ik vraag me gewoon af of er mensen zijn die ervaring hebben met dit soort kitjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:47

orf

Bij Conrad hebben ze een universeel setje voor €50. Geen ervaringen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

(jarig!)
Ik heb het wel eens bij de officiele merkdealer laten doen. Was toen in zo'n 200 gulden als ik me het goed kan herinneren.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Ik zou eerlijk gezegd ook niet voor universele setjes durven gaan eigenlijk.. heb je zeker ook een universeel setje waarmee iedereen hem open kan maken ;) (zal wel met codes ed. werken, maar ik zou het zelf iig niet goed genoeg vertrouwen, vooral die goedkope setjes niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkroBatik
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-06 13:44

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Die je boven in je post hebt staan, daar heb je niks aan. Je hebt namelijk al de motortjes. Enige wat je nodig hebt is het stroompulsje die de motortjes aanzet :) deze wil ik gaan kopen. Deze kan dus 2 keer gaan knipperen als je deuren open gaan. Wel zo handig. Deze komt er wss volgende maand ofzo bij mij in. De RC-100 die ook op de conrad site is te vinden doet in de basis het zelfde alleen heeft een aantal fucnties minder (ik wil de 350 ivm mogelijkheid tot trunk release).

[ Voor 12% gewijzigd door AkroBatik op 30-09-2007 21:43 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rp87
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-06 22:11
no flame, maar wat een domme reacties.
hij vraagt of zon kitje met afstandsbediening om de deuren van de auto op afstand te kunnen openen wat is, en dan kome er van die reacties over de afstand, en dat hij een nieuwe auto moet kopen |:( .

ik neem aan dat de ts gewoon op zoek is naar ervaring over dergelijke setjes met afstandsbediening, om de deuren op afstand te kunnen openen. zodat hij niet de sleutel in het slot hoeft te steken om de auto los te krijgen.
En ik neem aan dat hij gewoon een normale afstand bedoelt (al is max 100m wel vrij veel).

ik heb toevallig afgelopen vrijdag nog een dergelijk setje in een auto gebouwd.
de desbetreffende auto had ook al centrale deurvergrendeling, maar de klant wilde ook de auto op afstand van het slot af kunnen halen.
het setje bestaat uit een draadset, een kastje en een aantal afstandsbedieningen, het aansluiten is vrij eenvoudig.
een aantal draadjes aansluiten op de centrale deurvergrendeling, een draadje voor constante plus een massa draad en eventueel nog een draadje op de knipperlichten (niet noodzakelijk).
vervolgens het kastje ergens wegwerken (het liefst niet in de deur zelf want dan bestaat de kans dat hij nat wordt.

helaas weet ik het merk en de prijs niet meer, maar ik hoor nagenoeg nooit iemand over slechte merken. het zit allemaal vrij eenvoudig in elkaar.
en het werkt wel goed jah.

dat setje wat de ts laat zien is voor autos die nog helemaal geen centrale vergrendeling hebben.
indien de auto al over centrale vergrendeling bezit dan moet je op zoek naar zon setje: http://www.kew.nl/kew.aspx?p=724

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
AkroBatik schreef op zondag 30 september 2007 @ 21:40:
Die je boven in je post hebt staan, daar heb je niks aan. Je hebt namelijk al de motortjes. Enige wat je nodig hebt is het stroompulsje die de motortjes aanzet :) deze wil ik gaan kopen. Deze kan dus 2 keer gaan knipperen als je deuren open gaan. Wel zo handig. Deze komt er wss volgende maand ofzo bij mij in. De RC-100 die ook op de conrad site is te vinden doet in de basis het zelfde alleen heeft een aantal fucnties minder (ik wil de 350 ivm mogelijkheid tot trunk release).
Je link is gekoppeld aan een sessie. Heb je toevallig een productnummer zodat ik hem zelf even kan opzoeken bij Conrad?
rp87 schreef op zondag 30 september 2007 @ 22:01:
dat setje wat de ts laat zien is voor autos die nog helemaal geen centrale vergrendeling hebben.
indien de auto al over centrale vergrendeling bezit dan moet je op zoek naar zon setje: http://www.kew.nl/kew.aspx?p=724
Dankjewel voor de tip! Ik ga er eens naar kijken.

En inderdaad, mijn auto beschikt al over de centrale deurvergrendeling alleen geen remote.

[ Voor 19% gewijzigd door Spixo op 30-09-2007 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:40

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

Anoniem: 4629 schreef op zondag 30 september 2007 @ 18:03:
Als ik mijn lude al op 100 meter afstand kon opendoen, dan springt hij terug opslot als ik er nog 50 meter vandaan ben ofzo :P Veiligheid als je hem vergeet op slot te doen... dus laat nooit je sleutels in je wagen liggen :P

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:15
Heb een setje van de conrad op mn alfa gehad, werkte goed, installeren was ook eitje...
kwestie van originele relais voor de cv deruit trekken en ding met antenne derin prikken :)

later nog zitten pielen en der wat tussen gehangen waarmee mn lichten gingen knipperen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-05 13:01
Het is een eitje om zoiets in te bakken. In je deur zit een servo die je slot bedient, en aan je slot zit weer een schakelaar. Als je dan je slot opdraait, raakt het slot de schakelaar en die triggert de overige servo's in je auto. Je moet dus alleen even de twee draden van de schakelaar vinden (open/dicht) en daar de remote aan koppelen, en dat is nog het meeste werk. Vervolgens even ergens 12V vandaan halen voor dat kastje en je bent klaar :)

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkroBatik

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Ricardo87 schreef op zondag 30 september 2007 @ 22:13:
[...]

Je link is gekoppeld aan een sessie. Heb je toevallig een productnummer zodat ik hem zelf even kan opzoeken bij Conrad?

[...]

En inderdaad, mijn auto beschikt al over de centrale deurvergrendeling alleen geen remote.
Dat is de waeco mt-350. Staat ook een installatie handleiding bij.

[ Voor 4% gewijzigd door AkroBatik op 01-10-2007 18:10 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Laatst online: 10:22

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Waar je even naar moet kijken:

Sommige setjes zonder AB hebben geen motortje in de bestuurdersdeur, maar alleen de schakelaar naar de rest van de deuren.

Is het geen optie om een alampje eraan te hangen met AB uitgang? Dan heb je en AB, en knipperlampjes, én nog een alarm ook. Kan nooit kwaad toch? Een camco kost je de kop niet.

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-06 20:44
Mijn auto had ook alleen cv via de sleutels. Ik heb de originele zenders en een ontvanger gekocht via Marktplaats en deze aangesloten. Achterin bij de pomp (systeem werkt op lucht) 2 stekkers loshalen, kastje er tussen en klaar.

Zoek eens uit hoe het originele systeem werkt, wellicht dat deze onderdelen gewoon te koop zijn. Heb destijds ook gekeken voor universele sets maar in de originele heb ik wat meer vertrouwen :) Het merk van het ding is Votex. Volgens mij een algemene leverancier van dit spul.

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkroBatik

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

teacher schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 15:13:
Waar je even naar moet kijken:

Sommige setjes zonder AB hebben geen motortje in de bestuurdersdeur, maar alleen de schakelaar naar de rest van de deuren.

Is het geen optie om een alampje eraan te hangen met AB uitgang? Dan heb je en AB, en knipperlampjes, én nog een alarm ook. Kan nooit kwaad toch? Een camco kost je de kop niet.
Goed punt. Dit is eenvoudig te testen door de bijrijders deur van het slot te halen en dan kijken of de bestuurders deur ook open gaat. If so... niks aan de hand en verder gaan met je plan, if not moet er een motortje in die deur komen. Een alarm (goed) inbouwen vereist wat meer tijd dan enkel de centrale vergrendeling op afstand.
marccom schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 15:48:
Mijn auto had ook alleen cv via de sleutels. Ik heb de originele zenders en een ontvanger gekocht via Marktplaats en deze aangesloten. Achterin bij de pomp (systeem werkt op lucht) 2 stekkers loshalen, kastje er tussen en klaar.

Zoek eens uit hoe het originele systeem werkt, wellicht dat deze onderdelen gewoon te koop zijn. Heb destijds ook gekeken voor universele sets maar in de originele heb ik wat meer vertrouwen :) Het merk van het ding is Votex. Volgens mij een algemene leverancier van dit spul.
Waarom is votex een origineel merk?

Conrad verkoopt ook kant en klare relais oude er uit nieuwe erin. Alleen niet voor mitsubishi. Btw CV op lucht is volgens mij enkel bij sommige duurdere duitse auto's. Mercedes iig en ik weet ook een oudere luxe vw passat. Maar dit hoeft geen opstakel te vormen. Zitten vaak dipswitches op die kastjes waarmee je langer een 12v signaal kan afgeven dan bij electrische motortjes.

[ Voor 8% gewijzigd door AkroBatik op 03-10-2007 19:31 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
ik heb in mijn vorige auto een waeco mt-350 ingebouwd. gewoon een prima setje. doet wat het moet doen :)

enige technische handigheid is wel vereist trouwens.

(zoals hierboven gezegt wordt, te koop bij Conrad oa.)

[ Voor 15% gewijzigd door Luuk op 03-10-2007 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
Ben even aan het testen geweest, via de bijrijdersdeur openen ook alle 4 deuren. Dat is dus weer mooi meegenomen scheelt me een motortje bijplaatsen.

IK ga eens kijken naar die Waeco. Lijkt me opzich een goede keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-06 20:44
Ik ben blij dat ik de originele genomen heb omdat ik nu zeker weet dat het werkt en dat het ongetwijfeld eerst uitgebreid getest is. Niet echt een garantie dat de auto er morgen nog staat maar dan heb ik nu iig mn best gedaan ;)

Zit ook een comfortstand op, ramen gaan automagisch open en dicht. Heb je dat ook met uni setjes?

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher

teacher

Dysgaf!

Waeco heeft uitbreidingsmodules. Is geen slecht spul hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
  • Laatst online: 18-06 18:46
Dat Waeco setje ziet er inderdaad niet slecht uit. Ik zie in de handleiding alleen dingen staan over boren en dat je een redelijke technische kennis moet hebben.

In hoe verre valt dat boren te voorkomen, en wat versta je onder "technische kennis"? Een PC bouwen is natuurlijk wat anders dan een raket motor vervangen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher

teacher

Dysgaf!

Tja,

Heb je enige kennis van elektra? Kan je schema's lezen? Weet je hoe een multimeter werkt?
Trek er gewoon een vol weekend voor uit, zorg voor voldoende extra draad en zekeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:48

Sick Nick

Drop the top!

Het inbouwen is echt simpel, kwestie van wat draadjes op je kabelboom aansluiten (als je een schema hebt van je auto is het wat makkelijker, hoef je niet alle draadjes door te meten). Ik zou zelf meteen een setje nemen met een alarm erbij, heb het in m'n beide auto's ingebouwd en het werkt perfect. Afstandsbediening voor de deuren (plus kofferbak openen uiteraard) en tegelijk ook een alarm met extra schoksensor en startonderbreker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Laatst online: 10:49
In de catalogus van AutoStyle staat ook zo'n dingetje, vergelijkbaar met die Waeco van hierboven.
Kost 59 euro. Type TE166F

Dat ding heb ik onlangs in mijn 306 geschroefd. Een nieuwe IR-zender/ontvanger combinatie van de merkdealer kost namelijk minstens 3x zoveel.

Het is even wat knutselwerk om de juiste aansluitingen (lees: de controller) in de auto te vinden*, maar daarna was het eigenlijk best goed te doen.

* Zorg dus dat je een schema hebt, en wel het JUISTE schema. Volgens mijn Haynes manual zit de controller voor de CV onder de 'driver seat'. Ik heb dus eerst de bestuurdersstoel eruit geschroefd, geen controller gevonden en daarna toch maar de rechter stoel (driver seat zit bij die lui van Haynes in Engeland natuurlijk rechts). Geen controller.
Op internet vond ik een ander schema dat meldde dat de controller onder de achterbank zat. Die er ook uit, bekleding los en uiteindelijk... geen controller.

Ik heb 'm uiteindelijk op een stuk kabelboom achter het dashboard aangesloten en het kastje onder de bekleding weggewerkt. Ik had toch al het hele interieur er uit liggen ;)

[ Voor 57% gewijzigd door dreamscape op 04-10-2007 11:15 ]

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkroBatik

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

marccom schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 22:55:
Ik ben blij dat ik de originele genomen heb omdat ik nu zeker weet dat het werkt en dat het ongetwijfeld eerst uitgebreid getest is. Niet echt een garantie dat de auto er morgen nog staat maar dan heb ik nu iig mn best gedaan ;)

Zit ook een comfortstand op, ramen gaan automagisch open en dicht. Heb je dat ook met uni setjes?
Dan begrijp ik nog niet dat een setje van "vortex" (bij mijn wete geen auto merk) een originele zou zijn. Misschien dat je bedoeld dat ie specefiek voor jouw auto bedoeld is, maar dat is wel wat anders dan een originele.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Ik wil ook (een universele) centrale deurvegrendeling in mijn Carisma inbouwen, maar nu valt mij het verschil op in de prijzen tussen de aangeboden setjes. Zo biedt de Conrad een 4 deurs set aan met afstandbediening voor maar liefst 103,-, terwijl de TS een soortgelijke setje post voor maar 59,-! Weaco bied een 4 deurs set aan zonder afstandbediening voor 79,-. Ik twijfel nu voor welke set ik moet gaan. (bij voorkeur met afstandbediening).

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-05 13:01
Heb je al centrale deurvergrendeling in je auto of niet? Dat als je je sleutel omdraait, je deuren open/dicht gaan? Als dat zo is, hoef je alleen nog de remote aan te sluiten. Als je die niet hebt, moet je echt servo's en alles in je deuren gaan bouwen - veel meer werk.

[ Voor 65% gewijzigd door Widow op 07-10-2007 21:18 ]

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Ik heb helemaal nog niks in mijn Carisma. (alle vergrendeling separaat en manueel bedienen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:45

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Je kunt drie verschillende setjes kopen:

1- officiële Mistubishi-uitbreidingsmodule (klik-klaar!) met remotes (prijzig!)
2- universele uitbreidingsmodule (klik-klaar!) met remotes (al lastiger te vinden)
3- universele inbouwkit: je moet zelf de + en - draden doorknippen richting de cv van je portieren en deze verbinden mety de inbouwkit..echt iets voor de hobbyist dus.

Dat met die remote tegen je hoofd aanhouden werkt bij mijn Mistubishi iig erg goed! :P
ND863 schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 00:27:
Ik heb helemaal nog niks in mijn Carisma. (alle vergrendeling separaat en manueel bedienen)
:| Een Carisma zonder centrale deurvergendeling? Die heb ik serieus nog nooit gezien...Hebbie spekkies?

[ Voor 25% gewijzigd door Michael Knight op 09-10-2007 00:45 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Carisma 1.6 GL uit 96. Volgens mij de enigste uitvoering zonder centrale vergrendeling..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo enig vind ik het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

De 1.6GL heeft wel standaard géén interieurfilter (das pas handig!) , maar als er geen centrale deurvergrendeling in zit, vraag ik me af of die uitgekleed is, of gewoon kaal geleverd was destijds.. Ik ken verschillende `96er GL`s met CV...en nog een paar met later ingebouwde rf-unit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Ricardo87 schreef op zondag 30 september 2007 @ 22:13:
[...]

[...]

En voor de genen die alsnog bij Conrad willen kijken: http://www.conrad.nl/goto/?product=853383 en http://www.conrad.nl/goto/?product=853378 en http://www.conrad.nl/goto/?product=852938 (deze voor als je al elektrische centrale deurvergrendeling hebt)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-06 20:57
Even een kickje :)

Ik zit zelf ook te kijken om een centrale deurvergrendeling aan te schaffen (met remote).
Ik zal zelf te denken voor zo`n universeel setje maar nu vroeg ik me 2 dingen af.

Is het echt zo universeel zoals ze zeggen? Ik bedoel ik heb een Volkswagen Polo 1995 maar kun je er maar gewoon vanuit gaan dat dat echt past?
En vraag 2; weet iemand waar je setjes kunt vinden om ook het koffer mee te kunnen sluiten/openen? Ik zie veel setjes voor 4 deuren maar niets van 5, wel zie je soms losse motortjes staan maar kan ik die zomaar erbij aansluiten en werkt dat ook op het kofferbak?

bvd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Sjengcity schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:53:
Even een kickje :)

Ik zit zelf ook te kijken om een centrale deurvergrendeling aan te schaffen (met remote).
Ik zal zelf te denken voor zo`n universeel setje maar nu vroeg ik me 2 dingen af.

Is het echt zo universeel zoals ze zeggen? Ik bedoel ik heb een Volkswagen Polo 1995 maar kun je er maar gewoon vanuit gaan dat dat echt past?
En vraag 2; weet iemand waar je setjes kunt vinden om ook het koffer mee te kunnen sluiten/openen? Ik zie veel setjes voor 4 deuren maar niets van 5, wel zie je soms losse motortjes staan maar kan ik die zomaar erbij aansluiten en werkt dat ook op het kofferbak?

bvd!
Als er geen mechanisme aanwezig is, dat aangestuurd kan worden via elektronica,maak je bij een kofferbak weinig kans.. Inbouwen is meestal geen ruimte voor.

Voor een VW Polo `95er kun je vast wel een compatible set krijgen.. het blijft een gangbaar model voo inbouwspul namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-06 17:31

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

* Falcon moet even terugdenken aan het onderstaande topic:

Remote auto openen via GSM?

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
Inmiddels is het al een tijdje geleden dat ik wat van me heb laten horen. Mijn auto was even 2cm korter geworden door een aanrijding. Ik stond stil voor het zebrapad omdat er wat mensen overstaken en toen klapte er een VW Golf (petjesfiguur) achterop.

Anyway, schade wordt volledig vergoed door de tegenpartij, dus volgende week is mijn auto weer hersteld. Dus ook van de week maar even zo'n CV kitje bestellen, dat had ik maar even uitgesteld in afwachting van mijn auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5490

Michael Knight schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 23:56:
De 1.6GL heeft wel standaard géén luchtfilter (das pas handig!) , maar als er geen centrale deurvergrendeling in zit, vraag ik me af of die uitgekleed is, of gewoon kaal geleverd was destijds.. Ik ken verschillende `96er GL`s met CV...en nog een paar met later ingebouwde rf-unit.
Geen luchtfilter lijkt me niet zo bevorderlijk voor de motor ;). Denk dat je het interieurfilter bedoeld :P.

Ontopic: ikzelf heb op mijn Caddy een setje van GT zitten. Werkt uitstekend, batterij gaat lang mee en het schijnt ook goed beveiligd te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Dat zeg ik toch.. :/

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Me_Again
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-05 08:18
Gister heb ik in een Nissan Sunny uit '92 centrale deurvergrendeling ingebouwd. Je moet zeker geen twee linkse handen hebben, maar erg moeilijk is het niet. Heb geduld en neem de tijd. Het kostte mij zeker acht uren om alles in te bouwen, kabels te leggen en alles netjes weg te werken.

Voor de mensen die hun knipperlichten willen aansluiting kost het nog meer tijd. Stuurkappen moeten erfgehaald worden, vervolgens uitzoeken welke 2 kabels nodig zijn. Eén voor links en één voor rechts, en naar je centrale kastje sturen.

Ondanks de hoeveelheid tijd die ik erin gestoken heb is het zeker de moeite waard!

Hier enkele foto's van hoe ik het aangesloten heb:

Afbeeldingslocatie: http://aycu30.webshots.com/image/31429/2004008693455892565_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu26.webshots.com/image/29145/2004075576818939230_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu25.webshots.com/image/29344/2004021755943426321_rs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
Om het topic toch nog even te updaten. Uiteindelijk heb ik een standaard Mitsubishi setje erin geklikt. Was 15 minuten werk, bemachtigd via de Mitsubishi dealer.

Jammer alleen dat ik nu een nieuwe Waeco MT-350 in de doos heb liggen. E-mail staat in mijn profiel voor geintresseerden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Ricardo87 schreef op maandag 12 november 2007 @ 18:27:
Om het topic toch nog even te updaten. Uiteindelijk heb ik een standaard Mitsubishi setje erin geklikt. Was 15 minuten werk, bemachtigd via de Mitsubishi dealer.

Jammer alleen dat ik nu een nieuwe Waeco MT-350 in de doos heb liggen. E-mail staat in mijn profiel voor geintresseerden.
Wat was de prijs die je ervoor kwijt was + inhoud van pakket? (module + hoeveel remotes?)
Van de officiele kit bedoel ik dan :)

[ Voor 3% gewijzigd door Michael Knight op 12-11-2007 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkroBatik

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Resistor schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 00:17:
[...]

En voor de genen die alsnog bij Conrad willen kijken: http://www.conrad.nl/goto/?product=853383 en http://www.conrad.nl/goto/?product=853378 en http://www.conrad.nl/goto/?product=852938 (deze voor als je al elektrische centrale deurvergrendeling hebt)
Michael Knight schreef op maandag 12 november 2007 @ 22:11:
[...]

Wat was de prijs die je ervoor kwijt was + inhoud van pakket? (module + hoeveel remotes?)
Van de officiele kit bedoel ik dan :)
Volgens conrad 89,95 €

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Dat weet ik ook wel...

Ik informeerde naar de officiele kit :)

• AkroBatik

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Ricardo87 schreef op maandag 12 november 2007 @ 18:27:

offtopic:
Beetje jammer dat je niet reageerd op dat email adres ;)
Michael Knight schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 18:16:
[...]

Dat weet ik ook wel...

Ik informeerde naar de officiele kit :)
Beetje extra informatie kan geen kwaad O-)

[ Voor 20% gewijzigd door AkroBatik op 15-11-2007 19:04 ]

.

Pagina: 1