no flame, maar wat een domme reacties.
hij vraagt of zon kitje met afstandsbediening om de deuren van de auto op afstand te kunnen openen wat is, en dan kome er van die reacties over de afstand, en dat hij een nieuwe auto moet kopen

.
ik neem aan dat de ts gewoon op zoek is naar ervaring over dergelijke setjes met afstandsbediening, om de deuren op afstand te kunnen openen. zodat hij niet de sleutel in het slot hoeft te steken om de auto los te krijgen.
En ik neem aan dat hij gewoon een normale afstand bedoelt (al is max 100m wel vrij veel).
ik heb toevallig afgelopen vrijdag nog een dergelijk setje in een auto gebouwd.
de desbetreffende auto had ook al centrale deurvergrendeling, maar de klant wilde ook de auto op afstand van het slot af kunnen halen.
het setje bestaat uit een draadset, een kastje en een aantal afstandsbedieningen, het aansluiten is vrij eenvoudig.
een aantal draadjes aansluiten op de centrale deurvergrendeling, een draadje voor constante plus een massa draad en eventueel nog een draadje op de knipperlichten (niet noodzakelijk).
vervolgens het kastje ergens wegwerken (het liefst niet in de deur zelf want dan bestaat de kans dat hij nat wordt.
helaas weet ik het merk en de prijs niet meer, maar ik hoor nagenoeg nooit iemand over slechte merken. het zit allemaal vrij eenvoudig in elkaar.
en het werkt wel goed jah.
dat setje wat de ts laat zien is voor autos die nog helemaal geen centrale vergrendeling hebben.
indien de auto al over centrale vergrendeling bezit dan moet je op zoek naar zon setje:
http://www.kew.nl/kew.aspx?p=724