Even een vraagje ;)

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views sinds 30-01-2008

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Topicstarter
Ok, de GoT-kroeg is nu dicht merk ik (ja avondje weggeweest ;)). Ik heb geen zin om alle draden daar over door te nemen dat boeit me niet zo maar wat ik merk is dat alle posts in de GoT-kroeg 'weg' zijn.. Maar dan ook echt gewoon verwijderd. Dit is dacht ik niet gebeurd toen OF dicht ging.
Mijn vraag is dus... waarom getrashed ;)?

Hoe ik daar bij kom? Ik ben stats-verslaafd en kijk dus altijd hier op welke plek ik sta :).. En ik stond op plekje 5. Nu mis ik maar 60 posts (nee ik kwam nooit in de kroeg.. van de 60 posts waren er 40 in topics die verkeerd stonden en later naar de kroeg zijn gegaan ;)) maar ik sta wel op plekje 4 (was 5 ;)). Vandaar ;)

Kort samengevat.. waarom deze wel echt 'weg' en die van OF niet? Of vergis ik me gewoon?

* IceStorm weet dat dit eigenlijk gewoon een vage vraag is ;).. Komt puur stats-matig dat ik hem wil weten ;)

edit:
Positief puntje is dat ik nu voor de 2e keer mijn 4500e post kan vieren. Of zal ik daar een topic voor maken :+;)

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 12:15
dat is ENKEL het onzinforum (van paar maand terug) dat verwijderd is uit je stats..
kroeg en offtopic tellen nog steeds mee!

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Op zondag 11 februari 2001 23:41 schreef poohbeer het volgende:
dat is ENKEL het onzinforum (van paar maand terug) dat verwijderd is uit je stats..
kroeg en offtopic tellen nog steeds mee!
Ok.. maar dan volg ik hem helemaal niet meer ;).. Waarom zijn de OF posts NU pas verwijderd? En waarom die van offtopic en kroeg dan niet :?

• witchdoc
geen flauw idee .. vond het ook al raar, maar verwachtte niet echt antwoord dus heb de vraag maar niet gesteld :)

HIER staat iets meer info btw

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Op zondag 11 februari 2001 23:46 schreef poohbeer het volgende:
geen flauw idee .. vond het ook al raar, maar verwachtte niet echt antwoord dus heb de vraag maar niet gesteld :)

HIER staat iets meer info btw
Bij deze excuseer ik me even :). Ik had die draad best even kunnen zien eigenlijk. Thx iig. Om hier niet helemaal een dubbelop verhaal van te maken heb ik nog maar 2 vragen.

Waarom NU pas de OF posts verwijderd... en waarom NIET van de Offtopic + Kroeg ???

Verwijderd

hmm, ik heb nog wel een vraagje
is het niet in een archief gepleurd? (zoals op FOK! gebeurd)
soms wil je bepaalde dingen namelijk nog wel even nalezen (ik wilde dat wel en kan dat nu niet meer)

• Booster
  • Laatst online: 22:50

Booster

Superuser

Ice, mijn ICQ doet het niet want @home heeft www.icq.com even van de kaart geveegt, maar gefeliciteerd met je 4de plaats, is het toch nog gelukt!!! ;)

The cake is a lie | The Borealis awaits...

• witchdoc
Op zondag 11 februari 2001 23:52 schreef IceStorm het volgende:
Waarom NU pas de OF posts verwijderd... en waarom NIET van de Offtopic + Kroeg ???
dat vraag ik me dus ook af..
misschien kan een adje hier op antwoorden?

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 08:48

Theeboon

theebonen bestaan!

Op maandag 12 februari 2001 00:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
hmm, ik heb nog wel een vraagje
is het niet in een archief gepleurd? (zoals op FOK! gebeurd)
soms wil je bepaalde dingen namelijk nog wel even nalezen (ik wilde dat wel en kan dat nu niet meer)
Nee ze gooien de hele meuk naar /dev/null. De onzintopics zijn ook allemaal compleet vanished ;(

"I sit in my room and imagine the future."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.