Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

RSS feed die het hele artikel weergeeft? (nee, geen n00b...)

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb nu sinds een weekje een iPhone (geimporteerd) en moet zeggen dat ie me prima bevalt, het muziek luisteren, internetten en bellen gaat sinds het vodafone internet abbo perefect, op 1 klein dingetje na:

Het leek me leuk om 's ochtends in de bus naar school het nieuws te lezen (nee, er ligt geen sp!ts in mijn bus), dus ben ik gaan zoeken naar wat goede RSS feeds. Ik heb er genog gevonden, nu.nl en trouw bieden er bijvoorbeeld allebei een, helaas kan je alleen maar het begin van het artikel lezen! Nu gaat internetten natuurlijk wel goed, maar het is toch irritant en langzaam om steeds te moeten zoomen+scrollen naar de tekst.

Ik snap natuurlijk wel dat de webmasters me graag naar hun site willen hebben, maar dat werkt nu eenmaal niet lekker in de bus.....

Zijn er betere nieuwsfeeds te krijgen of is er een mogelijkheid om het hele bericht in een feed te krijgen? Ik heb overigens een NRC abbo, maar op nrc.nl werd ik niet veel wijzer (ook alleen eerste stukjes)...

Alvast bedankt voor je reactie!
Jan.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Wat heeft dit met PRG te maken? We hebben het hier over zélf programmeren; dus tenzij je topic als scriptrequest bedoeld is hoort het eerder thuis in een algemener forum als NSTM. Ik zou je topic daar naar toe kunnen moven, maar ik zie dat je daar (nog) geen toegang tot hebt ;)

Je zou natuurlijk eens contact op kunnen nemen met (bijv.) NRC en gewoon vragen hoe het zit?

Overigens "(nee, geen n00b...)" toevoegen heeft natuurlijk weinig nut; als we dat allemaal zouden gaan doen... :X

edit:

Crap, nou move ik 'm toch :(

[ Voor 13% gewijzigd door RobIII op 30-09-2007 17:36 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

RobIII is een prutsertje. :*

Dit topic is gesloten.