Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Offline Joomla Site Online Zetten

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008

• MrCaleb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-01-2022
Hey Tweakers,

Even vraagje, ik heb met MyJSAS offline een Joomla website gebouwd.
Nu heb ik mijn domeinnaam en kan ik online gaan hiermee, heb alleen geen idee hoe dit moet.
Enigste wat ik via google kan vinden is het installeren van Joomla op je domein.
Alleen als ik dit doe hoe kan ik dan mijn website die ik offline heb staan uploaden naar me site?

Any idea's?

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:50
Uhm, FTP ooit van gehoord?

Basis zoekwerk. Misschien heeft je host een upload script, anders kan je host jouw gegevens wel voor FTP vertellen.

[ Voor 6% gewijzigd door NitroX infinity op 30-09-2007 17:17 ]

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• AK47
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-05-2024
Ik ben zelf totaal niet bekend met Joomla, maar ik verwacht dat je zoiets moet doen:

- Uploaden bestanden naar FTP
- Eventueel rechten op bepaalde mappen/bestanden goed zetten
- Lokale database exporteren (dmv bijv phpMyAdmin)
- Database importeren (dmv bijv phpMyAdmin)
- Joomla configuratie-file aanpassen (bijv nieuwe database gegevens, paths, etc)

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ten eerste zie ik niet wat dit in WEB doet; het gaat hier over HTML-en, CSS-en en dat soort ongein. Het uploaden van een site zie ik daar niet zo 1 2 3 tussen passen (zie ook Waar hoort mijn topic?).

Daarnaast zul je gewoon contact op moeten nemen met je hoster; degene die je je webspace beschikbaar stelt (als je die al hebt, want voor hetzelfde geld heb je alléén een domeinnaam gekocht). Veel meer valt er niet over te zeggen, behalve dan wat hierboven al gezegd is.

[ Voor 19% gewijzigd door RobIII op 30-09-2007 17:27 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.