Toon posts:

Gamerpc kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga binnenkort eens een nieuw systeempje kopen. Hierbij speelt het geld niet zo een grote rol, maar het moet toch onder de 2000€ blijven. Het systeem moet de nieuwste games perfect kunnen draaien en liefst op erg hoge graphics.

Ik heb hier en daar op lanpartys al wat tips gekregen en ben tot deze computer gekomen: http://www.alternate.nl/html/builder/tafLoaded.html?id=65306.
Ook moet het systeem nog wel een tijdje meekunnen en games die uitkomen ook ondersteunen.
Het probleem met mijn huidig systeem is dat het vrij instabiel is. Volgens vrienden op lanpartys komt dit door mijn moederbord dat SiS in de naam bevat en daardoor van slechtere kwaliteit is.
Om zeker te zijn dat er dit maal niets mis is zou ik het systeem bij alternate laten assembleren en installeren met besturingssysteem en drivers. Dan laat ik deze overzenden naar België, waar ik woon.

Alle tips of opmerkingen welkom!

Devil

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Kijk eens naar [BBG] High-end gamesysteem september 2007, perfect voor jouw eisen. Overigens, je bent nou niet echt handig als je zelf niet eens je kast in elkaar kan zetten, laat staan je OS en drivers kan installeren.

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

mad_max234

AMD Athlon II M320

Heb je wel opgezocht of het klopt wat die gasten lopen te verkondigen?

Want SiS betekent niet dat hardware van minder kwaliteit is. :P SiS (Silicon Integrated Systems) is een merk naam. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door mad_max234 op 30-09-2007 16:22 ]

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

* Jejking verslikt zich in z'n drankje :X

- 8800Ultra? Mán, het ding is niet leverbaar, minimaal 200 euro duurder, en misschien 5-10% sneller dan een 8800GTX. Ik raad je dan ook een GTX aan.

- Hetzelfde geldt voor de E6850, een E6750 is amper langzamer en 75 euro goedkoper ;)

- PhysX, laat gaan. Je hebt er geen BARST aan, weinig games die het supporten en het voegt weinig toe.

- Abit IP35Pro? Wil je overclocken? If yes, Gigabyte P35 DS3, 90 euro goedkoper, OC-ed als een gek.

[ Voor 4% gewijzigd door Jejking op 30-09-2007 16:24 ]

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

mad_max234

AMD Athlon II M320

Laat dat oc maar weg. :)

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:13

Wimo.

Shake and Bake!

Waarom ga je niet voor een Quadcore? Zoals in de BBG al staat scheelt het slechts enkele euro's.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:00

Thandor

SilverStreak

Dit topic is in strijd met de regels in het CSL Beleid en gaat derhalve op slot. A.d.v. benchmarks en reviews kun je prima aflezen wat wel of niet goed is. Zie voor tips de Howto in het beleid :).

Wat betreft SiS: Pure onzin om te zeggen dat iets met SiS slecht is :z.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.