Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Sony Ericsson wil niet meer aan...

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem:

Zodra ik de telefoon (SE W810i) opstart begint het scherm wit te knipperen wat pas ophoud zodra ik de batterij verwijder. Het deed zich voor het eerst voor toen ik de usb kabel verwijderde nadat ik wat muziek had geimporteerd.

Al geprobeerd:
- opstarten zonder sim en sd card
- conncecties schoonmaken
- Update via Seus lukt niet echt omdat hij bij 96% ineens ophoud

een laatste optie is nog om te proberen te updaten via XS++, maar ik kan nergens gratis firmware downloaden (topsony.com etc allemaal betaald). Iemand suggesties ?

@ operator Ginz
Ik snap best dat je de boel hier "schoon wilt houden", maar je moet niet zo kort door de bocht gaan met: "dan stuur je hem maar retour naar de reperateur. SLOT", waar zijn deze forums dan in godsnaam voor :?

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-09 19:02
[edit] ik ben blind :X
[...] de telefoon (SE W810i) [...]
- opstarten zonder sim en sd card
Nou, ik weet wel waarom hij kapot is gegaan. 8)7

[ Voor 166% gewijzigd door SirNobax op 30-09-2007 13:19 ]

Pentaxiaan

Verwijderd

Topicstarter
dan ben ik toch wel nieuwschierig, want dat opstarten zonder of met sd kaartje is nooit een probleem geweest plus dat het probleem pas begon na het verwijderen van de usb kabel.

• SirNobax
Verwijderd schreef op zondag 30 september 2007 @ 13:23:
[...]want dat opstarten zonder of met sd kaartje is nooit een probleem geweest [...]
Hahaha, en maar doorzetten. :P

Afbeeldingslocatie: http://sirnobax.googlepages.com/w810lol.PNG

;) :9

Pentaxiaan

Verwijderd

Topicstarter
ik bedoelde met sd card ook eigenlijk gewoon de memory stick pro duo hoor... Ik neem aan dat je dacht dat ik een kaartje van ander formaat in de opening heb gedrukt en gedrukt totdat ie paste :P .

• SirNobax
Snap ik wel ;).

Heel eerlijk gezegd denk ik dat je toch het beste contact kan opnemen met SE, tenzij je nog een lopend abonnement (binnen twee jaar) heb bij je telecom provider, dan is het hun verantwoordelijkheid.

Hou er wel rekening mee dat de W810 onderhand wel een beetje EoL is.

Pentaxiaan

Verwijderd

Topicstarter
dan morgen maar eens contact opnemen met vodafone aangezien m'n abbo daar nog een half jaar loopt :)

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op zondag 30 september 2007 @ 13:12:
een laatste optie is nog om te proberen te updaten via XXXX, maar ik kan nergens gratis firmware downloaden (XXXXXX etc allemaal betaald). Iemand suggesties ?
Dit is een warez request.... niet echt (echt niet) toegestaan hier.
@ operator Ginz
Ik snap best dat je de boel hier "schoon wilt houden", maar je moet niet zo kort door de bocht gaan met: "dan stuur je hem maar retour naar de reperateur. SLOT", waar zijn deze forums dan in godsnaam voor :?
Het kan soms zijn dat mijn beslissing niet de juiste is, ik ben ook maar een mens. Maar een nieuw topic openen over hetzelfde onderwerp terwijl de vorige gesloten is echt not_done!

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Neem dus even contact met mij op, dan overleggen we.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.