Toon posts:

[Sniper Elite] Vast in level*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben eens begonnen met een wat oudere game te spelen en loop tegen een voor mij redelijk probleem aan. Ik zit hopeloos vast op 1 bepaald level en na 20 x te hebben geprobeerd is de moed mij diep in de schoenen gezonken en kom dus hier om hulp vragen.

Ik zit in het level * extract the agent* . In dit level moet je zonder dat het alarm afgaat de agent bevrijden en begeleiden naar veilige oorden.

Wie kan mij hier een hint geven hoe ik dit moet doen. Spel is te mooi om hem nu al weer te deinstalleren namelijk en zoeken op google brengt je alleen naar cheatsite's waar je trainers enzo moet gebruiken en dat wil ik nu ook weer niet.

fout forum wil iemand hem even verplaatsen?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2007 12:24 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Walkthrough al opgezocht? :) Op www.gamefaqs.com zou er een moeten staan.

• blup
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-11 18:07
Poe, deze game heb ik een een heletijd geleden uitgespeeld...
Kan je iets precieser zijn wat je opdracht is?

Verwijderd

Topicstarter
blup schreef op zondag 30 september 2007 @ 16:03:
Poe, deze game heb ik een een heletijd geleden uitgespeeld...
Kan je iets precieser zijn wat je opdracht is?
zoals ik dus zeg. je komt op een bepaald moment in een level waarin je zonder alarmen te laten rinkelen een agent moet ontmoeten en die zonder dat hij wordt afgeschoten meeneemt. Hij komt van een trap aflopen. Als je het level begint zie je eerst 3 soldaten. 2 lopen 1 zit in een huisje. Daar begint de ellende dus al. Ook al schiet je ze niet overhoop, het alarm gaat rinkelen.