Ik ben eens begonnen met een wat oudere game te spelen en loop tegen een voor mij redelijk probleem aan. Ik zit hopeloos vast op 1 bepaald level en na 20 x te hebben geprobeerd is de moed mij diep in de schoenen gezonken en kom dus hier om hulp vragen.
Ik zit in het level * extract the agent* . In dit level moet je zonder dat het alarm afgaat de agent bevrijden en begeleiden naar veilige oorden.
Wie kan mij hier een hint geven hoe ik dit moet doen. Spel is te mooi om hem nu al weer te deinstalleren namelijk en zoeken op google brengt je alleen naar cheatsite's waar je trainers enzo moet gebruiken en dat wil ik nu ook weer niet.
fout forum wil iemand hem even verplaatsen?
Ik zit in het level * extract the agent* . In dit level moet je zonder dat het alarm afgaat de agent bevrijden en begeleiden naar veilige oorden.
Wie kan mij hier een hint geven hoe ik dit moet doen. Spel is te mooi om hem nu al weer te deinstalleren namelijk en zoeken op google brengt je alleen naar cheatsite's waar je trainers enzo moet gebruiken en dat wil ik nu ook weer niet.
fout forum wil iemand hem even verplaatsen?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2007 12:24 ]