8600 drivers gaan traag

Pagina: 1
Acties:
  • 164 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-06 13:56
Hallo

Ik heb drivers geinstalleerd staan sinds een maand, die goed draaien op mijn 8600 GT. Toen ik gisteren mijn pc heropstartte ging alles traag, zo internet scrollen enzo, ik heb al mijn drivers gedesinstalleerd en andere drivers gezet maar dit helpt niks. Weet er iemand wat ik eraan kan doen ?

NUC I5 256GB SSD

Verwijderd

Wat staat er bij apparaat beheer dan?

• not2secure4u
Nvidea 8600 GT met een uitroepteken naast het logo.

NUC I5 256GB SSD

Verwijderd

Dan zijn de drivers dus niet goed geinstalleerd. Weet je wel zeker dat je drivers voor vista heb gedownload?

• not2secure4u
Het iis eigenlijk voor een andere pc.

AMD 3500 +
1 gb RAM
8600 GT
Xp

NUC I5 256GB SSD

Verwijderd

Als het scrollen etc niet goed gaat betekend dit dat de drivers niet goed zijn geinstalleerd. Dat het 'zomaar' ging kan eigenlijk niet; miss dat je iets anders hebt geinstalleerd of heb je iets anders met de PC gedaan, zoniet dan zou het dus hardware matig zijn maar daar ga ik maar nog even niet van uit.

Deinstalleer alle drivers (ben even vergeten welk programma je nodig hebt) en installeer de drivers dan nogmaals...

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 september 2007 @ 12:50:
Als het scrollen etc niet goed gaat betekend dit dat de drivers niet goed zijn geinstalleerd. Dat het 'zomaar' ging kan eigenlijk niet; miss dat je iets anders hebt geinstalleerd of heb je iets anders met de PC gedaan, zoniet dan zou het dus hardware matig zijn maar daar ga ik maar nog even niet van uit.

Deinstalleer alle drivers (ben even vergeten welk programma je nodig hebt) en installeer de drivers dan nogmaals...
Eerst deinstallen uit control panel/add remove programs
dan drivercleanerpro of nfr gebruiken

• not2secure4u
het gaat nog niet met drivercleaner pro.

Ik heb dus gedaan wat je zei, add remove programs, drivercleanerpro gebruikt en dan heropgestart. Daarna weer de nieuwe drivers en het gaat nog niet..

NUC I5 256GB SSD

Verwijderd

not2secure4u schreef op zondag 30 september 2007 @ 13:36:
het gaat nog niet met drivercleaner pro.

Ik heb dus gedaan wat je zei, add remove programs, drivercleanerpro gebruikt en dan heropgestart. Daarna weer de nieuwe drivers en het gaat nog niet..
Heb je wel het juiste besturingssysteem gekozen? Geen idee waar je de drivers hebt gedownload maar misschien eens andere drivers zoeken?

• not2secure4u
Ik heb ondertussen de kaart vervangen door een 6600 GT , dit gaat wel zonder problemen. Dus waarschijnlijk heb ik een brakke kaart ?

NUC I5 256GB SSD

Pagina: 1