Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Fisher_1986
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-06-2024
Omdat het me toch allemaal erg duur begint te worden wil ik graag 2 simkaarten in mijn telefoon hebben. Ik zit vaak in België en ondanks de verlaging van bellen in het buitenland vind ik het nog duur.
Maar nu heb ik wat lopen zoeken op google en hier, wel gevonden van dual simadapter maar deze kan geen 2 simkaarten tegelijk gebruiken, op beide nummers bereikbaar zijn dus. Dit is wel iets wat ik graag wil, is dit tegenwoordig al mogelijk?

Ik denk altijd erg goed na voordat ik iets stoms zeg!!!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:28

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Op een "standaard" GSM zal dat nooit lukken, meerdere netwerken gelijkertijd aangemeld hebben, maar het lijkt me dat er ongetwijfeld mobieltjes zullen zijn die dat wel kunnen.
(Maar ik gok dat die zo zeldzaam/duur zijn dat jij dat er met bellen niet uit zult halen)

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-11 11:22

Dennahz

Life feels like hell should.

Denk niet dat dit haalbaar is. Kan je niet ergens een telefoon vandaan halen voor 25 euro en die gebruiken in België? Heb het zelf ook een tijdje zo gedaan toen ik hier vaak was. (Nu woon ik hier en heb ik geen Nederlands nummer meer :p).

Twitter

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 14:09

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:48

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

sommige telefoons kunnen het wel. Alleen dan is de tweede sim voor dataverkeer.
Sommige hp smartfones kunnen het geloof ik maar zullen vast ook wel andere telefoons zijn.

• Fisher_1986
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-06-2024
Dennahz schreef op zondag 30 september 2007 @ 10:44:
Denk niet dat dit haalbaar is. Kan je niet ergens een telefoon vandaan halen voor 25 euro en die gebruiken in België? Heb het zelf ook een tijdje zo gedaan toen ik hier vaak was. (Nu woon ik hier en heb ik geen Nederlands nummer meer :p).
Ja, daar heb ik ook wel aan zitten denken.. maar zo onhandig om steeds 2 telefoons mee te slepen :P en mijzelf kennende vergeet ik uiteraard continu 1 van de 2 dus schiet nog altijd niet op..

Ik denk altijd erg goed na voordat ik iets stoms zeg!!!

Pagina: 1