Ik denk altijd erg goed na voordat ik iets stoms zeg!!!
Op een "standaard" GSM zal dat nooit lukken, meerdere netwerken gelijkertijd aangemeld hebben, maar het lijkt me dat er ongetwijfeld mobieltjes zullen zijn die dat wel kunnen.
(Maar ik gok dat die zo zeldzaam/duur zijn dat jij dat er met bellen niet uit zult halen)
(Maar ik gok dat die zo zeldzaam/duur zijn dat jij dat er met bellen niet uit zult halen)
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Denk niet dat dit haalbaar is. Kan je niet ergens een telefoon vandaan halen voor 25 euro en die gebruiken in België? Heb het zelf ook een tijdje zo gedaan toen ik hier vaak was. (Nu woon ik hier en heb ik geen Nederlands nummer meer
).
sommige telefoons kunnen het wel. Alleen dan is de tweede sim voor dataverkeer.
Sommige hp smartfones kunnen het geloof ik maar zullen vast ook wel andere telefoons zijn.
Sommige hp smartfones kunnen het geloof ik maar zullen vast ook wel andere telefoons zijn.
Ja, daar heb ik ook wel aan zitten denken.. maar zo onhandig om steeds 2 telefoons mee te slepenDennahz schreef op zondag 30 september 2007 @ 10:44:
Denk niet dat dit haalbaar is. Kan je niet ergens een telefoon vandaan halen voor 25 euro en die gebruiken in België? Heb het zelf ook een tijdje zo gedaan toen ik hier vaak was. (Nu woon ik hier en heb ik geen Nederlands nummer meer).
Ik denk altijd erg goed na voordat ik iets stoms zeg!!!
Pagina: 1