Telefonie, internet én televisie(sport)....

Pagina: 1
Acties:

• RKeano
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 09:47
Ik heb nu zelf Tele2 met Digitale TV(+Eredivisie, Telefonie(Weekend+Avond gratis) en 20mbs Internet, en betaal €55. Nu weet ik dat als je het pakket van Sport1 haalt, (Eenmalig €80 of €90, en €15 p.m.), en bijvoorbeeld een telefoon en internet pakket (bij al genoeg providers verkrijgbaar) bij een ander provider haalt dat je dan geld kan besparen, je krijgt in ieder geval meer sportzenders aangezien Sport1 nu ook Eredivisie uitzend, en natuurlijk alle CL-wedstrijden, EPL, en Spaanse PRimera Division.

Zelf ben ik nog aan het rondkijken naar wat de beste optie is. Ik zit zelf te denken aan een Orange abonnement, en dan bespaar ik €5 per maand en ik krijg alle Sportzenders EN standaard kabelzenders via de digitaalll. Maar ik wil wel draadloos kunnen internetten bij veel providers is dit exclusief....:(

Iemand anders nog een tip? Ervaringen met zoiets dergelijks?

Wie weet is dit wel een tip voor jou...

-Keano

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:28

Reptile209

- gers -

Voor ongeveer € 50,- heb je een leuk draadloos routertje bij de Mediamarkt. Met je 5 euro besparing per maand heb je dat dus in 10 maanden terugverdiend als je provider zelf geen wireless modem levert.

Zo scherp als een voetbal!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
Orange bied bij de livebox toch echt wel wireless. Kost een euro extra dacht ik.

PSN: djmurcielago