Toon posts:

Duron. Pronto. Maar wat verder?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Okay. Ik wil dus een nieuw systeempje want dit AMD K6-2/500 beestje begint me de strot uit te hangen. Het is een leuk spelbakkie maar voor het echte zware werk geeft ie constant over op mn windows. En die vieze drek helpt niets. Dus... Wat moet ik nu precies hebben? Wat ik bij elkaar zou sprokkelen is dit (en dit komt van hardware.nl):

* CPU AMD Duron 700 Socket A
* MSI K7T Pro Socket A Duron/T-Bird t/m 1 GHZ Via KT133 3 x Dimm 6x PCI 1 x AGP
* Athlon Cooler 3 fans <1.2Ghz

Zou dit een stabiel systeem opleveren? (Ik ben niet van plan om te gaan overklokken, eerst even uitvinden hoe dat zit met die nieuwe zooi :) Ik heb zelf nog genoeg 100Mhz geheugen liggen en ik wil nou ook weer niet teveel investeren.

Ennuh, een Inwin Bigtower... Met 300W PS, zou dat goed genoeg zijn?

Verwijderd

uh die cooler is waarschijnlijk voor een slot cpu zo niet dan wil er wel eens een plaatje van zien.

schop die msi er maar uit want die heeft geen multiplier dipswitches koop een asus a7v.

Verwijderd

Topicstarter
Jah, ik wilde inderdaad die detailtjes even wijzigen...

* CPU AMD Duron 700 Socket A
* S7,S370,FC,SockA Cooler<1.2Ghz
* Asus A7V SocketA 133MHz +AUDIO ATX

Beter? :)

Verwijderd

idd ga voor die asus a7v, lekker plankje...naast dipswitches, kan je erook nog 8ide apparaten op steken...

Verwijderd

vraag wel ff in de winkel of je er een koopt met dipswitches want ik d8 dat de a7v met audio zowiezo geen MP dipswitches had

Verwijderd

Topicstarter
Aargh, gaat ik weer :)

Heb ik weer niet goed gekeken :D

Nou, kijk, ik laat waarschijnlijk alles rechtstreeks vanuit Amerika komen, dus de prijzen zijn een stuk lager (gezien ik het via een kennis aldaar doe die geen verzendkosten te hoog blijkt te vinden om zelf te vergoeden ;), dus ik ga voor de Thunderbird 700.

En een Asus A7V, en de koeler? Ach, wat boeit het? Met 700 Mhz en zonder overklokken (zeker aan het begin) is elk mogelijk SocketA koelertje voorlopig wel genoeg dacht ik zo.
Pagina: 1