Heb sinds 2 uur geleden het probleem dat mijn telefoo niet meer aan wil. Zodra ik op de power button druk begint het scherm wit te knipperen en dit houd pas op zodar ik de batterij verwijder. Het probleem begon nadat ik de usb kabel uit de telefoon had gehaald omdat deze klaar was met het importeren van muziek. Ondertussen heb ik de sim eens schoon gemaakt, eens geprobeerd om de gewone power stekker erin te stoppen, de usb kabel er nog eens in, opstarten zonder flash card, maar er gebeurt niks anders dan knipperen
. Nou vond ik op internet wel soortgelijke problemen, maar nergens stond eigenlijk een oplossing bij
Er was toch een manier om de SE's in de bootloader te laten opstarten, was dat niet dat je R (of Q) ingedrukt moest houden bij het opstarten.
Dan kan je in ieder geval zien of alleen je firmware kaput is.
Dan kan je in ieder geval zien of alleen je firmware kaput is.
[ Voor 4% gewijzigd door SirNobax op 30-09-2007 10:40 ]
Pentaxiaan
Kicken doen we niet binnen 24 uur!
Probeer je firmware te updaten middels de bekende SEUS en anders gewoon naar je leverancier voor een retourtje reparateur.
Probeer je firmware te updaten middels de bekende SEUS en anders gewoon naar je leverancier voor een retourtje reparateur.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Dit topic is gesloten.
![]()